В Северодонецке возникла проблема с поверкой тепловых счетчиков

Жильцы многоквартирных домов Северодонецка, которые несколько лет назад купили и установили теплосчетчики, не могут провести их поверку из-за нестыковок в законодательстве. По новым правилам, поверять приборы учета должны поставщики услуг.

Жильцы  пятиэтажки по улице Гагарина несколько лет назад установили домовой теплосчетчик, чтобы платить за реально предоставленное отопление. В прошлом году необходимо было сделать поверку счетчика, но сделать это до сих пор не удалось.

Согласно новому законодательству, поверку приборов учета должен проведит поставщик услуг. В данном случае — коммунальное предприятие «Северодонецктеплокоммунэнерго». Но для этого жильцы дома должны передать теплосчетчик на баланс данного предприятия.

Жильцы не хотят передавать счетчик теплопоставщику. И платить деньги за его поверку тоже не хотят.

Видео телеканала ЛОТ

 

 #

Эмоционально, но не

Эмоционально, но не конструктивно. На самом деле вопрос в другой плоскости. Яна, по правилам бухучёта, бухгалтер КП СТКЭ не сможет списать затраты на поверку НЕ ПРИНАДЛЕЖАЩЕГО его предприятию средства коммерческого учёта. Именно эту простую мысль главинж не смог донести до корреспондента. Поэтому жильцам дома и нужно передать его на баланс КП СТКЭ (пока они не передумали!) и забыть о его существовании. Дальше начнётся нормальный процесс амортизации оборудования и вся головная боль по организации технического обслуживания, ремонта, поверки счётчика (как и замены в случае его выхода из строя) ляжет на плечи главинжа. При этом бухгалтер предприятия получит возможность списывать деньги на все вышеуказанные процедуры.
Удачи в борьбе с коррупцией!

 
 #

Головний інженер КП СТКЕ ввів

Головний інженер КП СТКЕ ввів кореспондента в оману, а саме чому:
Повірка лічильників . Вода, газ, тепло, електрику.

1 січня 2016 набув чинності новий закон.

Закон України Про метрологію та метрологічну діяльність від 05.06.2014 № 1314

Всі нормативні відомчі документи приводяться у відповідність до нового Закону, а укладені до цієї дати договори зі споживачами послуг (з жителями) діють виключно в рамках нового Закону. У ньому чітко описані «взаємини споживачів і постачальників послуг». Тепер ми їх « того цього ... » , а не навпаки.

Витяг із Закону , яка відноситься до жителів : Стаття 17. Повірка ЗАСОБІВ вимірювальної техніки , что перебувають в ЕКСПЛУАТАЦІЇ.

Пункт 4. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, здійснюються ЗА РАХУНОК СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, ПОКЛАДАЄТЬСЯ НА СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.

Періодична повірка ПРОВОДИТЬСЯ ЗА РАХУНОК ТАРИФІВ на електро-, тепло-, газо- і водопостачання.

Порядок подання таких засобів на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, а також порядок оплати за періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Порядок затверждено Постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2015 р. № 474

Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2016 року ....

2. До приведення нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом вони діють в частині, що не суперечить цьому Закону.

Перекладаємо з юридичної на зрозумілу мову :

1. СПОЖИВАЧ відповідає за збереження і цілісність лічильника.

2. ВИКОНАВЕЦЬ відповідає, зобов'язаний:

• своєчасність повірки ;

• провести перевірку за свій рахунок;

• письмово повідомити споживача про терміни проведення повірки .

Тобто підприємства "Вода", "Тепло", "Газ" і "електроенергія" (будь-якої форми власності - КП, ПАТ, ТОВ або ЧФ) САМОСТІЙНО стежать за термінами проведення повірки, ПИСЬМОВО під розпис повідомляють жителів про майбутню повірку , і проводять перевірку ЗА РАХУНОК ПІДПРИЄМСТВА . Жителі повинні забути взагалі, зовсім , назавжди про "повірки лічильників" за власний рахунок, нвіть коли лічильник є власністю мешканців. Відтепер і навіки це обов'язок підприємства. І для цього не потрібно передавати на баланс підприємства свій лічильник.

Працівники КП СТКЕ та Застпник міського голови мабуть не знають законодавства України щодо повірки лічильників та перебувають в шоці від «недозволеною нахабства» мешканців, які щось вимагають від ̶н̶е̶б̶о̶ж̶і̶т̶е̶л̶е̶й̶ комунальників. І пишуть їм у відповідь всяку лабуду.
Закон прийнятий ще влітку 2014 року, тобто півтора року їм давали, щоб підготуватися і перейти на нормальні відносини з споживачами.
Але система пручається. Яка система? Та ось ці самі гвинтики - керівники ЖГХ міста і є основа цієї системи. Боротьба з корупцією - це заміна прогнилих в душі людей на чесних і порядних. І тоді всі лічильники будуть своєчасно та безкоштовно повірені.

 

Настройки просмотра комментариев

Включен режим "только для чтения".
Выберите нужный метод показа комментариев и нажмите "Сохранить установки".

Последние комментарии