В житті кожного водія настає момент коли йому потрібно зареєструвати (перереєструвати) транспортний засіб. Але не всі знають у яких випадках проводиться реєстрація (перереєстрація), які документи для цього необхідні так до кого звертатись?
Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі:
· отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування;
· зміни їх власників, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власників-юридичних осіб;
· місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів;
· зміни кольору;
· переобладнання транспортного засобу чи заміни кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
При перереєстрації транспортних засобів у разі зміни їх власників зняття з обліку таких транспортних засобів не проводиться.
До сервісного центру МВС подаються оформлені в установленому порядку документи, що:
· підтверджують правомірність придбання транспортного засобу;
· заява;
· свідоцтво про реєстрацію;
· документи, що посвідчують особу покупця та продавця;
· реєстраційні картки платника податку покупця та продавця.
· у разі оформлення договору купівлі-продажу в ТСЦ, необхідно надати оціночну або середньоринкову вартість транспортного засобу та документ про сплату податку на дохід від продажу об’єкта рухомого майна (виключення становлять: легкові автомобілі, мотоциклі, мопеди. Необхідність надання оціночної або середньоринкової вартості та оподаткування виникає лише у випадку продажу/обміну протягом звітного (календарного) року більш ніж одного легкового автомобіля та/або мотоциклу, та/або мопеду).
Під час проведення державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортні засоби (крім випадків реєстрації нових транспортних засобів, перереєстрації транспортних засобів у зв’язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, вибракування їх у цілому) підлягають огляду фахівцями експертної служби МВС.
З метою звірення ідентифікаційних номерів їх складових частин з номерами, зазначеними в поданих власником для реєстрації документах. За результатами огляду в документах, які подаються для державної реєстрації, робиться відповідна відмітка або складається акт огляду.
Експертне дослідження транспортного засобу і реєстраційних документів на транспортний засіб (інших документів, які є підставою для реєстрації транспортного засобу) проводиться за заявою власника з метою визначення справжності ідентифікаційних номерів транспортного засобу і реєстраційних документів. Експертне дослідження проводиться фахівцями експертної служби МВС або судовими експертами державних спеціалізованих установ, які мають присвоєну в установленому Законом України «Про судову експертизу» порядку кваліфікацію судового експерта з правом проведення досліджень за відповідними експертними спеціальностями. За результатами дослідження складається висновок експертного дослідження, який додається до документів, що подаються для державної реєстрації. Далі у сервісному центрі МВС проводиться установлення відповідності конструкції, перевірка за Єдиним державним реєстром МВС та автоматизованою базою даних про розшукувані транспортні засоби.
- Войдите на сайт для отправки комментариев
Последние комментарии
7 лет 21 неделя назад
7 лет 21 неделя назад
7 лет 21 неделя назад
7 лет 22 недели назад
7 лет 23 недели назад
7 лет 23 недели назад
7 лет 23 недели назад
7 лет 23 недели назад
7 лет 23 недели назад
7 лет 24 недели назад