У березні Ощадбанк розпочав ідентифікацію внутрішньо переміщених осіб. Редакція газети "Сєвєродонецькі вісті" отримала багато питань від читачів щодо механізму цього процесу. Для отримання відповідей з перших вуст ми звернулися до начальника філії – Луганського обласного управління АТ «Ощадбанк» Ірини Бондар.
– Ірино Ігорівно, для чого взагалі проводиться фізична ідентифікація внутрішньо переміщених осіб? Чому пройти її можна лише в Ощадбанку?
– За рішенням Уряду фізична ідентифікація внутрішньо переміщених осіб – пенсіонерів проводиться для обліку та контролю пенсійних виплат. Ощадбанк призначено уповноваженим банком з виплати пенсій та соціальної допомоги внутрішньо переміщеним особам і, відповідно, з проведення ідентифікації. Хочу повідомити важливу новину – за ініціативи Ощадбанку Уряд продовжив термін проведення ідентифікації до 1 травня 2017 року. Отже, всі встигнуть її пройти.
– Одне з головних питань, яке цікавить наших читачів, – чи всі відділення здійснюють ідентифікацію, або все ж таки потрібно звертатися лише до відділення, де людина отримала картку?
– Так, це дуже важливе питання. Наголошую, ідентифікацію можна пройти В БУДЬ-ЯКОМУ ВІДДІЛЕННІ Ощадбанку по всій Україні, в будь-якій області. В Луганській області всіх без винятку клієнтів обслуговують 78 наших відділень. Незважаючи на напружений графік роботи співробітники Ощадбанку працюють з максимальною віддачею. Ми виконуємо важливе державне завдання і зі свого боку робимо все можливе для його реалізації.
– А чому спостерігається ажіотаж в окремих відділеннях?
– Частково це можна пояснити тим, що люди їдуть лише через один пропускний пункт – у Станиці Луганській. Відповідно, в найближчих до нього населених пунктах і спостерігається скупчення людей.
– Які документи необхідні для ідентифікації?
– Для проходження ідентифікації внутрішньо переміщена особа – пенсіонер має пред’явити платіжну картку або електронне пенсійне посвідчення, паспорт та здійснити будь-яку операцію в POS-терміналі в касі банку з введенням ПІН-коду. Це може бути, наприклад, перевірка балансу або зняття коштів.
– Чи правильно я розумію, що частина переселенців отримує пенсію на звичайну банківську картку, а частина – на електронне пенсійне посвідчення?
– Так. Частина людей вже отримує пенсію за допомогою електронного пенсійного посвідчення. 1 серпня 2016 року Ощадбанк розпочав виготовлення електронних пенсійних посвідчень та обмін існуючих платіжних карток на такі посвідчення. ЕПП – удосконалений платіжний інструмент, що поєднав у собі функції банківської платіжної картки та пенсійного посвідчення. Виготовлення електронних пенсійних посвідчень здійснюється виключно за зверненням клієнта і є безкоштовним.
– Що необхідно, щоб отримати таке пенсійне посвідчення?
– Для отримання електронного пенсійного посвідчення пенсіонерам – внутрішньо переміщеним особам необхідно лише надати документи до Пенсійного фонду та через місяць звернутися до відділення Ощадбанку для отримання посвідчення.
– Чи можливо пройти ідентифікацію за допомогою додаткової картки до ЕПП?
– Ні. Проходження ідентифікації можливе лише з використанням основної картки власника рахунку.
– В які строки внутрішньо переміщені особи мають проходити фізичну ідентифікацію? Що буде, якщо людина не ідентифікується?
– Користувачі електронного пенсійного посвідчення мають проходити фізичну ідентифікацію у відділеннях Ощадбанку за наступним алгоритмом: протягом першого року – кожні 6 місяців, у наступні роки – раз на рік.
Держателі платіжних карток, які ще не отримали ЕПП, мають проходити фізичну ідентифікацію у відділеннях Ощадбанку кожні 3 місяці до моменту отримання посвідчення, а після отримання – за схемою, що описана вище.
За відсутності проходження фізичної ідентифікації одержувача пенсійних виплат банк зупиняє видаткові операції за поточним рахунком.
– Що відбуватиметься з зарахуванням пенсії, якщо пенсіонер не звернеться після блокування видаткових операцій за картковим рахунком? Пенсія продовжуватиме надходити? Якщо так, то наскільки довго?
– При виникненні питань щодо зарахування пенсії на картковий рахунок пенсіонеру слід звертатися до Пенсійного фонду, оскільки в компетенції Ощадбанку – лише виплата коштів, отриманих від фонду.
– Якщо заблоковано посвідчення, але є додаткова картка до рахунку, то чи заблокується додаткова картка?
– Так, блокуються і електронне посвідчення, і додаткова картка.
– Що було зроблено Ощадбанком для покращення обслуговування внутрішньо переміщених осіб – пенсіонерів?
– Розуміючи всю відповідальність покладеного на Ощадбанк завдання з обслуговування внутрішньо переміщених осіб, ми постійно проводимо роботу в цьому напрямі. По-перше, створено 7 віддалених робочих місць для обслуговування цієї категорії клієнтів у Сєвєродонецьку, Біловодську, Міловому. Додатково ми залучили 66 співробітників, збільшили кількість операційних вікон до 219.
По-друге, продовжено графік роботи відділень та збільшено кількість установ, які працюють в суботу. Таких відділень сьогодні 54. У Сєвєродонецьку та Біловодську окремі відділення працюють навіть у неділю. Завдяки цим заходам банк щодня обслуговує до 5 тисяч внутрішньо переміщених осіб.
– Цілком зрозуміло, що Ощадбанк на Луганщині працює в надскладних умовах. Крім обслуговування переселенців він обслуговує інші категорії клієнтів, кредитує економіку області, надає банківські послуги в населених пунктах, де немає інших банків. Чи вдається при цьому розвиватися і рухатися вперед?
– Банк знаходиться в постійному розвитку. Ми відкрили 6 нових відділень: у Лисичанську, Старобільську та Сєвєродонецьку. З жовтня 2015 року в Станиці Луганській працює мобільний підрозділ, а з грудня 2015 року у віддалені населені пункти – Золоте, Трьохізбенку, Світличне, Нижнє – виїжджає пересувний мобільний банківський підрозділ на базі броньованого автомобіля КрАЗ. Для жителів населених пунктів прифронтової зони, в яких практично відсутнє регулярне транспортне сполучення, мобільні підрозділи Ощадбанку – єдині пункти, де надаються банківські послуги.
Окремо хочу розповісти про два відділення в Сєвєродонецьку, які ми відкрили протягом півроку. Це відділення нового формату. Одне з них адаптовано для людей з особливими потребами. Воно є першим інклюзивним відділенням у Луганській області та 14-м в Україні. Такі відділення обслуговують усі категорії клієнтів, у тому числі людей з вадами слуху та зору, в інвалідних візках, матерів з колясками.
У цьому відділенні буде зручно обслуговуватися внутрішньо переміщеним особам з інвалідністю: тут є зручні поручні, тактильна плитка, пандус, розсувні двері, широкий внутрішній простір, кнопка виклику менеджера при вході. Банкомат оснащено навушниками для клієнтів з вадами зору, касовий модуль пристосовано для інвалідів на візках, є спеціальні держателі для милиць.
Для наших маленьких відвідувачів і, сподіваюсь, майбутніх клієнтів передбачено ігрову зону.
Ощадбанк постійно розвиває мережу банкоматів і терміналів. У Луганській області встановлено 101 банкомат, з них 16 – у Сєвєродонецьку. До кінця року заплановано встановити ще 9. Наразі у відділеннях працює 333 POS-термінали, що стануть у нагоді для проходження ідентифікації.
- Войдите на сайт для отправки комментариев
Последние комментарии
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 20 недель назад
7 лет 20 недель назад