Електронний сервіс «Управління ЕЦП» працює в штатному режимі

Додатковий електронний сервіс для платників податків «Управління електронними цифровими підписами» працює в штатному режимі.

Сервіс створений для керівників підприємств, установ та організацій, які надають своїм працівникам право підпису податкових документів, а також право на тимчасове виконання обов’язків директора чи бухгалтера.

Керівник має можливість подати інформацію та сертифікати відкритих ключів ЕЦП осіб, яким надано відповідні повноваження. Таке Повідомлення (код форми J(F)1391102) надсилається в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності».

Звертаємо увагу, що сформоване Повідомлення керівник обов’язково підписує своїм електронним цифровим підписом, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника.

Після отримання Повідомлення ДФС приймає податкові документи, підписані уповноваженими особами, у порядку, визначеному законодавством.

Звертаємо увагу, що керівник самостійно встановлює строк дії наданих повноважень шляхом керування ЕЦП. Для цього при оформленні ЕЦП для уповноваженої особи у заявці на формування посиленого сертифіката підписувача ЕЦП зазначається строк чинності ЕЦП, який має відповідати періоду виконання особою повноважень. 

Последние комментарии