5 березня 2015 року відбулась перша зустріч креативної команди проекту “Кризовий медіа-центр «Сіверський Донець». Крок 1».
Метою проекту, що здійснюється Луганської обласною громадською організацією «Бізнес-клуб «Європейський вибір» за підтримки Програмної ініціативи «Громадські ініціативи нової України» Міжнародного фонду «Відродження» є створення кризового медіа-центру «Сіверський Донець» - публічної платформи для акумуляції та оперативного розповсюдження об’єктивної інформації щодо актуальних подій політичного, військового, суспільного характеру заради відновлення взаємної довіри в місті Сєвєродонецьк.
Блогери, журналісти, громадські активісти обговорили спільне бачення розвитку Кризового медіа-центру «Сіверський Донець» та напрацювали низку ідей щодо того, як зробити його діяльність ефективною, цікавою та корисною для суспільства.
Кризовий центр, на думку, «креативщиків» буде виконувати декілька функцій. В першу чергу, він має стати відкритим майданчиком для генерації ідей та формування відповідальної регіональної медіа-спільноти. По-друге, медіа-центр стане ресурсним центром для регіональних журналістів, де завжди можна буде отримати достовірну і актуальну інформацію та мати приємну можливість попрацювати в комфортному офісі, де буде доступним швидкісний вай-фай та філежаночка смачної кави або чашка духмяного чаю. Доречи, одним з перших творчих заходів медіа-центру стане відкритий майстер-клас з ручного розпису чашок. Унікальні чашки для унікальних людей – ця ідея стане дише одним з елементів креативного простору медіа-центру.
Сьогоднішня зустріч показала, що нестачі тем для роботи медіа-центру в найближчий час очікувати не варто. Систематичні брифінги речників АТО та УМВС, висвітлення ходу мобілізації, обговорення організації транспортних перевезень в місті, питання щодо функціонування банківської системи, систем освіти, охорони здоров’я та соціального захисту – це лише декілька напрацювань креативної команди відносно актуальних ідей для обов’язкового висвітлення.
Торкнулась команда і можливих напрямків розвитку журналістської спільноти. Тренінги та майстер-класи, семінари та дискусії щодо стандартів журналістики, конкурси та можливості стажування, підтримка студентів та школярів, які мріють про професію журналіста – все це ставить за миту викувати нову генерацію сучасної регіональної журналістики, яка буде спроможна надати аудиторії цікавий та корисний продукт.
Презентація та офіційне відкриття Кризового медіа-центру «Сіверський Донець» заплановано на 14 березня. Своєчасність та Достовірність – це ті два ключових принципах на яких буде побудована наша робота.
Олена Ніжельська, керівник проекту «Кризовий медіа-центр «Сіверський Донець». Крок 1»
- Войдите на сайт для отправки комментариев
Последние комментарии
7 лет 33 недели назад
7 лет 33 недели назад
7 лет 33 недели назад
7 лет 33 недели назад
7 лет 34 недели назад
7 лет 34 недели назад
7 лет 34 недели назад
7 лет 34 недели назад
7 лет 34 недели назад
7 лет 35 недель назад