Набираючи телефонний номер “102”, перший, кого ми чуємо — це черговий. Іноді саме це спілкування і враження від нього формує подальше ставлення людини до правоохоронної системи в цілому і органам внутрішніх справ зокрема. Для того, що б довіра і почуття захищеності громадянина формувалося з перших хвилин звернення в міліцію, якості роботи чергової частини сьогодні приділяється особлива увага.
Окрім прийому повідомлень, в черговій частині надають інформаційну довідку щодо роботи міського відділу міліції. Найбільш важливий для громадян момент - це видача талона повидомлення про реєстрацію відповідної заяви або повідомлення. За даним талону громадянин може чітко відстежити рух свого повідомлення, стадію його розгляду, та хто з правоохоронців ним займається. Також оперативний черговий вмикає складний механізм розслідування злочинів. Він має зорієнтуватися в обставинах, організувати чітку взаємодію між службами, що є важливою частиною процесу розкриття злочину. Від чергового залежить своєчасність прибуття слідчо-оперативної групи та ефективність її роботи на місці події. Він також може підключити до роботи співробітника міліції по лінії служби боротьби з економічними правопорушеннями або ж кримінальної міліції у справах неповнолітніх.
Читайте также: Участковые пункты милиции Северодонецкого ГО ГУМВД
В цілому, черговий може, крім зазначених співробітників, задіяти роти патрульної служби, ДАІ, ДПС і черговий наряд ДСО. Територія обслуговування Сєвєродонецького міськвідділу охоплює більше 74 кв.км. Туди входять, окрім Сверодонецка, такі населені пункти як Боброве, Борівське, Воронове, Сиротине, Воєводівка, Щедрищево.
Важкі злочини, за словами Віталія Коваленка — начальник Штабу Сєвєродонецького ГУ ГУМВС, трапляються в місті рідко. Набагато частіше співробітникам чергової частини доводиться приймати повідомлення зі скаргами на сімейні скандали, крадіжки мобільних телефонів, порушення громадського порядку. В будь-якому разі інтереси громадянина, який звернувся в чергову частину і чекає від міліції негайної допомоги, повинні стояти на першому місці. Водночас закон гарантує дотримання прав і самого затриманого. Так з 1 січня 2013-го по кожному факту затримання співробітники міліції зобов'язані повідомити до Центру з надання вторинної правової допомоги. Даний центр протягом години визначається з юристом, який буде представляти інтереси затриманої особи.
З усіх питань, що стосуються роботи чергової частини,відзначає начальник штабу, можна звертатися безпосередньо за телефонами 102, 4-41-30, 70-20-42.
Джерело: ТРК СТВ
- Войдите на сайт для отправки комментариев
Последние комментарии
7 лет 20 недель назад
7 лет 20 недель назад
7 лет 20 недель назад
7 лет 21 неделя назад
7 лет 21 неделя назад
7 лет 21 неделя назад
7 лет 21 неделя назад
7 лет 22 недели назад
7 лет 22 недели назад
7 лет 22 недели назад