Підсумки роботи відділу із захисту прав споживачів

Практична робота відділу захисту прав споживачів показує, що наші з вами права порушуються досить часто. Проте кількість звернень говорить про те, що споживач стає більш вимогливим до якості товарів і надання послуг.

У 2012 році до відділу із захисту прав споживачів звернулися 617 городян. У більшості випадків споживачі скаржилися на неякісні харчі та надані послуги. В результаті роботи відділу, представникам бізнесу довелося повернути сєвєродончанам 107 тисяч гривень, а також обміняти товару на 4,5 тисячі гривень. За звітний період співробітниками відділу із захисту прав споживачів було проведено 127 перевірок суб’єктів господарювання із виконання ними норм діючого законодавства. У ході перевірок складено 46 адміністративних протоколів на суму 6 тис. гривень.

В ході проведених перевірок, співробітники відділу провели інспекцію товарів на суму 63 тис. 435 грн. Було знято з реалізації недоброякісних товарів з відсутністю документів, що підтверджують якість на суму 21 тис. 612 грн.

Було також проведено 85 комплексних перевірок спільно з співробітниками санепідемстанції, міліції, управління ветеринарної медицини, а також представниками ГО «Союз споживачів Донеччини».

Заступник начальника відділу із захисту прав споживачів Андрій Коваленко відзначає, що у порівнянні з 2011 роком зросла кількість звернень на недоброякісні послуги, зокрема туристичні та перевезення маршрутними таксі. Часто городяни самі проявляють легковажність, замовляючи товари та послуги. В більшості випадків споживач, не знаючи свої права, укладає усні договори про надання послуг.

Разом з тим, окрім прав, споживачам не слід забувати і про свої обов’язки. Наприклад, не зайвим буде поцікавитися у продавця-консультанта технічними характеристиками товару та умовами його експлуатації.

 

Джерело: ТРК СТВ

Последние комментарии