Щодо проведеного всеукраїнського он-лайн опитування

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України з метою поліпшення якості обслуговування та підвищення рівня довіри громадян до фіскальних органів за ініціативи ДФС дослідницька компанія ГФК Юкрейн за підтримки Німецького товариства з міжнародного співробітництва (GIZ) наприкінці 2016 року провела опитування платників податків щодо якості обслуговування у службі. Про це розповіла заступник директора Департаменту обслуговування платників ДФС Наталія Сердюк.

За її словами, в опитуванні взяли участь 1345 респондентів з усіх регіонів України. Найбільша кількість з них була з Києва (25,4%), Харківської (7,8%) та Дніпропетровської (7%) областей.

«Проаналізувавши всі характеристики, які досліджувалися в опитуванні, ми визначили головні аспекти, що потребують першочергового поліпшення. Так, на думку платників, потрібно підвищити швидкість обслуговування під час відвідування органу ДФС, зрозумілість наданих консультацій, рівень професійної компетенції фахівців, онлайн послуги тощо», – зазначила Наталія Сердюк.

Відзначили респонденти і роботу Центрів з обслуговування платників, зокрема, дві третини з них вважають, що ЦОП мають бути в кожному населеному пункті. При цьому 80% опитаних вважають, що у кожному Центрі мають бути відділення Акредитованого Центру сертифікації ключів.  

Серед першочергових змін, які необхідно здійснити в обслуговуванні в органах ДФС, майже 50% платників назвали підвищення професіональності та кількості персоналу, 19% - покращення онлайн послуг (без необхідності відвідування органу ДФС особисто), 6% - спрощення надання послуг електронного цифрового підпису тощо.

«Ми вдячні усім платникам, які беруть участь в опитуванні та допомагають нам змінюватися з урахуванням потреб наших клієнтів. Всі отримані результати будуть враховані під час підготовки плану вдосконалення сервісів ДФС, а також під час навчання і мотивації наших працівників», – підкреслила Наталія Сердюк.

ДПІ у м. Сєвєродонецьку

Последние комментарии