Електронні сервіси Державної фіскальної служби визначені як напрям діяльності відомства, який передбачає за рахунок використання сучасних інформаційних технологій можливість задовольнити запити платників з найвіддаленіших куточків України.
Наявність електронних сервісів – це реформування формату відносин з платниками, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів фіскальної служби, підвищується оперативність надання та якість звітності, знижуються корупційні ризики завдяки уникненню безпосереднього спілкування з працівниками контролюючих органів.
Одним із дієвих сервісів Державної фіскальної служби України є сервіс "Електронний кабінет платника" (ЕКП). Він стане у нагоді як для громадян, так й для суб'єктів підприємницької діяльності. «Електронний кабінет платника» - це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, доступ до роботи в якому здійснюється з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету, з використанням електронного цифрового підпису такого платника.
Відвідувачам ЕКП надано можливість:
- на безоплатній основі працювати в ЕКП у щоденному цілодобовому режимі ;
- дистанційно спілкуватися з органами ДФС;
- отримувати потрібну інформацію в режимі реального часу;
- економити свій час не відвідуючи орган ДФС;
- сплатити податки (для фізичних осіб).
Найпопулярніший серед користувачів сервіс відкритої частини "Електронного кабінету платника" - інформація з реєстрів ДФС (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО; дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального; реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами).
Найпопулярніші сервіси в особистому кабінеті (закрита частина) "Електронного кабінету платника" - це Листування з ДФС, Стан розрахунків з бюджетом, СЕА ПДВ та СЕА РП.
Крім того, в Електронному кабінеті платники мають можливість надіслати запит на отримання інформації, заяву на реєстрацію платником окремих податків, отримати відповідь, зареєструвати податкові накладні чи розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.
«Електронний кабінет платника податків» має безліч переваг у роботі, а саме:
- унеможливлення помилок в обов’язкових реквізитах поданої декларації, оскільки при створенні податкової звітності ці реквізити заповнюються автоматично даними платника податків, які наявні у базі даних органів фіскальної служби;
- унеможливлення випадків подання звітності не в повному обсязі, оскільки звітність приймається пакетом (декларація з усіма додатками);
- можливість здійснення перевірки складеного звіту на наявність арифметичних помилок;
- можливість збереження заповненої форми звіту у режимі «Чернетки» та використання її при створенні наступних звітів;
- можливість імпорту з бухгалтерських програм (наприклад, 1-С) сформованої електронної звітності, перетворення її у пакет документів з послідуючим направленням до органів фіскальної служби;
- отримання квитанції про прийняття органами фіскальної служби надісланого звіту на протязі декількох хвилин;
- можливість перегляду всієї інформації щодо своїх розрахунків з бюджетом, у тому числі з урахуванням філій, відокремлених підрозділів, які знаходяться на території України, а також зобов’язань по сплаті певних податків, зборів, які, відповідно до чинного законодавства України, мають сплачуватися за місцем розташування об’єкта оподаткування (наприклад, плата за землю);
- ведення Книги обліку доходів та витрат в електронному вигляді;
- наявність податкового календаря, який забезпечує нагадування строків подання звітності та сплати податків, зборів;
- отримання оперативної інформації щодо особистих реєстраційних даних, які наявні в базі даних органів фіскальної служби на час сеансу;
- можливість подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби.
Більш детально дізнатись про роботу кабінету можна ознайомившись з інструкцією користувача. Наразі ДФС активно працює над вдосконаленням роботи нового сервісу через розширення спектру послуг, які надаються через кабінет.
Вхід до кабінету здійснюється за адресою : http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.
СДПІ з ОВП у м. Луганську МГУ ДФС
- Войдите на сайт для отправки комментариев
Последние комментарии
7 лет 17 недель назад
7 лет 17 недель назад
7 лет 17 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 20 недель назад