Переваги користування сервісом «Електронний кабінет платника»

Переваги користування сервісом «Електронний кабінет платника»

Електронні сервіси Державної фіскальної служби визначені як напрям діяльності відомства, який передбачає за рахунок використання сучасних інформаційних технологій можливість задовольнити запити платників з найвіддаленіших куточків України.

Наявність електронних сервісів – це реформування формату відносин з платниками, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів фіскальної служби, підвищується оперативність надання та якість звітності, знижуються корупційні ризики завдяки уникненню безпосереднього спілкування з працівниками контролюючих органів.

Одним із дієвих сервісів Державної фіскальної служби України є сервіс "Електронний кабінет платника" (ЕКП). Він стане у нагоді як для громадян, так й для суб'єктів підприємницької діяльності. «Електронний кабінет платника» - це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, доступ до роботи в якому здійснюється з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету, з використанням електронного цифрового підпису такого платника.

Відвідувачам ЕКП надано можливість:

- на безоплатній основі працювати в ЕКП у щоденному цілодобовому режимі ;

- дистанційно спілкуватися з органами ДФС;

- отримувати потрібну інформацію в режимі реального часу;

- економити свій час не відвідуючи орган ДФС;

- сплатити податки (для фізичних осіб).

Найпопулярніший серед користувачів сервіс відкритої частини "Електронного кабінету  платника" - інформація з реєстрів ДФС (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО; дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального; реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами).

Найпопулярніші сервіси в особистому кабінеті (закрита частина) "Електронного кабінету платника" - це Листування з ДФС, Стан розрахунків з бюджетом, СЕА ПДВ та СЕА РП.

Крім того, в Електронному кабінеті платники мають можливість надіслати запит на отримання інформації, заяву на реєстрацію платником окремих податків, отримати відповідь, зареєструвати податкові накладні чи розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

«Електронний кабінет платника податків» має безліч переваг у роботі, а саме:

- унеможливлення помилок в обов’язкових реквізитах поданої декларації, оскільки при створенні податкової звітності ці реквізити заповнюються автоматично даними платника податків, які наявні у базі даних органів фіскальної служби;

- унеможливлення випадків подання звітності не в повному обсязі, оскільки звітність приймається пакетом (декларація з усіма додатками);

- можливість здійснення перевірки складеного звіту на наявність арифметичних помилок;

- можливість збереження заповненої форми звіту у режимі «Чернетки» та використання її при створенні наступних звітів;

- можливість імпорту з бухгалтерських програм (наприклад, 1-С) сформованої електронної звітності, перетворення її у пакет документів з послідуючим направленням до органів фіскальної служби;

- отримання квитанції про прийняття органами фіскальної служби надісланого звіту на протязі декількох хвилин;

- можливість перегляду всієї інформації щодо своїх розрахунків з бюджетом, у тому числі з урахуванням філій, відокремлених підрозділів, які знаходяться на території України, а також зобов’язань по сплаті певних податків, зборів, які, відповідно до чинного законодавства України, мають сплачуватися за місцем розташування об’єкта оподаткування (наприклад, плата за землю);

- ведення Книги обліку доходів та витрат в електронному вигляді;

- наявність податкового календаря, який забезпечує нагадування строків подання звітності та сплати податків, зборів;

- отримання оперативної інформації щодо особистих реєстраційних даних, які наявні в базі даних органів фіскальної служби на час сеансу;

- можливість подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби.

Більш детально дізнатись про роботу кабінету можна ознайомившись з інструкцією користувача. Наразі ДФС активно працює над вдосконаленням роботи нового сервісу через розширення спектру послуг, які надаються через кабінет.

 Вхід до кабінету здійснюється за адресою : http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

 

СДПІ з ОВП у м. Луганську МГУ ДФС

Последние комментарии