Реформування органів ДФС та особливості обслуговування в Офісі ВПП

Реформування органів ДФС та особливості обслуговування в Офісі ВПП

На сьогоднішній день триває реформування органів ДФС. Реформування націлене на спрощення процедури адміністрування і сплати податків, а також на створення максимально комфортних умов для діяльності бізнесу.

Отже, основними цілями у проведенні реформ ДФС є:

• викорінення корупції та злочинності;

• зміна ідеології ДФС, яка має перетворитися з карального органу на сервісний;

• ліквідація податкової міліції та створення нового органу фінансових розслідувань з переважно аналітичними функціями;

• підтримка та заохочення сумлінних платників;

• підвищення ефективності роботи ДФС шляхом запровадження ризик-орієнтованого підходу;

• збільшення ролі електронних сервісів в роботі ДФС.

Продовжується  масштабний процес реформування податкової системи через зменшення навантаження на бізнес, спрощення вимог законодавства в цій сфері і жорсткий курс на детінізацію. Постійно вживаються заходи щодо налагодження взаємодії з платниками податків. Серед найбільш успішних кроків – спрощення податкового адміністрування, удосконалення процесу подання електронної звітності та запровадження нових електронних сервісів для платників.

Закінчується також процес реорганізації Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби. Реформа Офісу передбачає, зокрема, реформування Центрального офісу та створення на його базі єдиної юридичної особи, що дасть можливість :

-                     створити єдиний центр прийняття управлінських рішень та контролю;

-                     обирати зручне місце обслуговування для платника протягом року; 

-                     отримання адміністративних послуг великими платниками в кожному територіальному підрозділі ОВПП;

-                     скоротити процедури адміністративного оскарження ;

-                     оптимізувати організаційну структуру ОВПП з відповідним скороченням штатної чисельності та як наслідок посилення фінансової мотивації працівників.

Центральний офіс матиме сім управлінь в регіонах України та п’ять відділень. Таким чином компанія-платник зможе обрати за зручністю будь-яке відділення, в якому обслуговуватиметься. Так, на сьогодні вже створені та успішно функціонують відокремленні сервісні управління: при Центральному офісі – Полтавське, Вінницьке; при СДПІ у м. Львові – Івано-Франківське, Луцьке, Тернопільське, які забезпечують якісне обслуговування великих платників податків у відповідних областях України.

Важливим є запровадження системи індивідуального супроводження великих платників податків професійними консультантами-координаторами. Великому бізнесу для вирішення проблемних питань не потрібно буде звертатися до різних підрозділів - консультант зможе надати  всю необхідну інформацію.

Реформування Офісу великих платників податків передбачає якісно новий рівень обслуговування бізнесу. Ця реформа відбувається відповідно до кращих міжнародних практик, за підтримки МВФ і Міністерства фінансів США.

 

СДПІ з ОВП у м. Луганську МГУ ДФС

Последние комментарии