Більшість звернень на «Пульс» стосуються податкової тематики

За повідомленням  прес-службиДержавної фіскальної служби України протягом січня-липня поточного року на антикорупційний сервіс  ДФС «Пульс» надійшло 3313 звернень, переважна більшість з яких – на податкову тематику. Про це повідомив директор Інформаційно-довідкового депратаменту ДФС Іван Романов.

За його словами, з податкових питань надійшло 2810 звернень, або 84,8 відс., з митної тематики – 503, або 15,2 відсотка.

«Більшість звернень, які надходять на «Пульс», опрацьовуються протягом 3 днів. Наше головне завдання – оперативно, в найкоротший строк надати відповідь платнику податків або посприяти у вирішенню його питання. Із загальної кількості звернень завершено розгляд 3271, про результати яких поінформовано усіх заявників», – зазначив Іван Романов.

Посадовець розповів, що здебільшого суб’єкти господарювання та громадяни зверталися для вирішення проблем, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних. За вказаний період надійшло 1360 таких звернень.

Організацією роботи ДФС та її територіальних органів цікавилися 889 заявників, роботою ЦОПів – 71.

Щодо електронного адміністрування ПДВ надійшло 280 звернень,затримок митного оформлення товарів – 258, черг на митних постах – 87, перевірок суб’єктів господарювання – 65, реєстрації платником ПДВ – 63.

Безпосередньо антикорупційної тематики стосувалося 143 звернення.

«Для визначення фаховості наданих відповідей ми провели опитування серед наших клієнтів, які зверталися на «Пульс» протягом 7 місяців поточного року. Позитивним є той факт, що 91,3 відсотка опитаних повністю задоволені результатами розгляду їх звернень», – підкреслив Іван Романов.

 

ДПІ у м. Сєвєродонецьку

Последние комментарии