Бізнес – омбудсмен: Серед державних органів ДФС найбільше дослухаються до наших порад

У прес-службі Державної фіскальної служби Україниповідомили, що понад рік роботи в нашій країні інститут бізнес-омбудсмена довів свою ефективність та спроможність допомогти бізнесу вирішувати свої проблеми та налагодив достатньо ефективну комунікацію з владними інституціями. Про це йдеться в інтерв’ю Бізнес-омбудсмена Альгірдаса Шемети виданню «Все про бухгалтерський облік».

Омбудсмен зазначив, що з початку роботи майже одразу до його офісу почали надходити скарги підприємців. На сьогодні  офіс отримав майже тисячу скарг в основному від представників малого та середнього бізнесу. За фактами скарг відкрито понад 500 і вже завершено 375 розслідувань. На думку Альгірдаса Шемети, зважаючи на специфіку українського законодавства це дуже позитивний результат.

«На початок червня ми видали 281 рекомендацію, з них 70% органами державної влади виконано. Державна фіскальна служба один з лідерів по виконанню рекомендацій омбудсмена – 72%» - повідомив Альгірдас Шемета.

Частина скарг викликана недосконалістю законодавства і значна частина порад офісу омбудсмена спрямована саме на цю проблематику.

ДПІ у м. Сєвєродонецьку 

Последние комментарии