Успіх протидії корупції в пріоритетності запобіжних заходів.

Питання корупції в органах державної влади є однією з найгостріших проблем в Україні, без кардинального вирішення якої ефективний розвиток нашого суспільства неможливий. Негативний вплив корупції полягає в тому¸ що її негативні наслідки виявляються в усіх без винятку сферах суспільного життя, що підриває довіру громадян до держави та державних органів.

Корупція, особливо в умовах поглиблення соціально-політичної та фінансово-економічної кризи в державі, становить серйозну загрозу національній безпеці України. Вона стала одним із негативних чинників, який суттєво впливає на ефективність діяльності органів державної влади, підриває стабільність і систему правопорядку, захищеність прав, свобод і законних інтересів громадян.

 

Протидія корупції в Україні ускладнюється тим, що більшість членів українського суспільства розглядає корупцію як соціальний механізм «прискорення» вирішення власних проблем і вважає корупційну поведінку цілком виправданою.Як правило, громадяни, які стикалися з корупцією, не намагаються відстоювати власні права в законний спосіб через впевненість, що такі спроби будуть марними.

 

          За таких умов посилюється значення вимог до доброчесної поведінки осіб, уповноважених на виконання функцій держави, які мають бути ними засвоєні як норми повсякденної поведінки.

 

         Корупцію краще попередити, а ніж усувати її наслідки. З цього випливає пріоритетність запобіжних заходівв протидії корупції.

 

        Саме з таких міркувань державними службовцями Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку розроблено заходи спрямовані на подолання корупції.

 

        Немаловажними факторами, які сприяють подоланню цього негативного явища  є відкритість та прозорість в діяльності державної податкової інспекції, а також участь громадськості у заходах щодо запобігання та протидії корупції.

      

        Важливу роль в запобіганні проявам корупції також відіграють «гарячі лінії» для підприємців, які зателефонувавши, можуть подати скарги щодо зловживань чи корупційних дій органів державної влади, а також пропозицій щодо заходів для покращення умов ведення бізнесу.

        Державною фіскальною службою України створено інтерактивний сервіс «Пульс»,

за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань, у тому числі скарги на корупційні дії.

      

        Завдяки загальним зусиллям, податківцями міста Сєвєродонецька у поточному році не допущено жодного факту корупційних дій.

 

ДПІ у м. Сєвєродонецьку

 

 

Последние комментарии