Як повідомили упрес-службі Державної фіскальної служби України з початку поточного року Контакт-центром ДФС платникам податків надано 573,6 тис. консультацій по телефону, 17,7 тис. - електронною поштою і факсом.
Загалом протягом січня – травня 2016 року Контакт-центром надано 591,4 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Про це повідомив заступник директора Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Андрій Кушнір в ефірі телеканалу «Ера».
«Робота інформаційно-довідкового департаменту є індикатором роботи ДФС. Чим більше звернень він отримує, тим ми більше розуміємо, де є проблеми. І це дає можливість службі реагувати на ці проблеми і визначати пріоритетні питання, які потребують вирішення», - зазначив Андрій Кушнір.
За його словами, за наданням інформаційно-довідкових послуг до Контакт-центру ДФС звертаються як громадяни України так й іноземці, які цікавляться системою оподаткування в Україні, або окремими питаннями оподаткування.
У цьому році найчастіше суб’єкти господарювання та громадяни зверталися з питань податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на прибуток підприємств та єдиного податку для фізичних осіб-підприємців.
ДПІ у м. Сєвєродонецьку
- Войдите на сайт для отправки комментариев
Последние комментарии
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 20 недель назад