АС «Єдине вікно подання електронної звітності» ДФС користуються понад 873 тис. платників податків

З початку 2016 року Автоматизованою системою «Єдине вікно подання електронної звітності» Державної фіскальної служби користуються 873 312 платників податків.

Одним з найпопулярніших електронних сервісів ДФС є надання виписки з Єдиного реєстру податкових накладних, як покупцю, так і продавцю. З початку 2016 року Інформаційним порталом ДФС опрацьовано майже 8,7 млн. таких запитів.

Не менш запитуваною є послуга з укладання договору з територіальними органами ДФС «Про визнання електронних документів» в електронній формі. З початку 2016 року було укладено понад 274 тис. таких договорів з платниками податків.

Також користувачів цікавить інформація з реєстру платників ПДВ щодо наявності платників у зазначеному реєстрі. Протягом поточного року було опрацьовано понад 5 тис. запитів з цієї теми.

Крім функцій приймання податкової звітності платників податків та реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, Портал також забезпечує інші електронні сервіси для платників податків.

Так, з початку поточного року АС «Єдине вікно подання електронної звітності» ДФС опрацьовано 52 333 електронних повідомлення про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах.

З метою інформування платників податків щодо наявних податкових ризиків та заходів щодо їх усунення фіскальною службою розроблено автоматизоване програмне забезпечення по формуванню електронних повідомлень – «Податковий асистент».

Також для інформаційної підтримки та технічної допомоги суб`єктам господарювання функціонує call – центр ДФС, яким з початку 2016 року надано 37 491 консультацію з питань подання електронної податкової звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та реєстрації  податкових накладних. З них, 20 958 консультацій надано у лютому 2016 року.

Крім того, для створення комфортних умов суб`єктам господарювання на офіційному веб-порталі ДФС функціонують нові електронні сервіси:

- «Оприлюднення інформації про реєстратори розрахункових операцій та інформації про книги обліку розрахункових операцій», за допомогою якого можна отримати інформацію про зареєстровані/скасовані РРО та книги обліку розрахункових операцій;

- «Надання Витягу з реєстру платників ПДВ», який надається в електронній формі платнику ПДВ за умови укладання ним з контролюючим органом договору про визнання електронних документів та подання запиту на отримання зазначеного витягу;

- «Інформування громадян про результати обробки файлів-запитів щодо доходів фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій, що надходять від підрозділів соціального захисту населення». За допомогою цього сервісу громадяни, вказавши реєстраційний номер облікової картки платника податків, прізвище та ініціали, можуть отримати відповідну інформацію телефоном в Інформаційно-довідковому департаменті ДФС;

- «Дані реєстру волонтерів АТО». Цей сервіс надає можливість громадянам здійснити вибір та перевірити за номерами банківських рахунків інформацію про перебування волонтера у зазначеному реєстрі, що мінімізує випадки шахрайства під час здійснення благодійних заходів.

Прес-служба Державної фіскальної служби України

Последние комментарии