Протягом січня – лютого поточного року на антикорупційний сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби звернулися 1 920 заявників.
Більшість звернень стосувалась податкової тематики. У січні – лютому 2016 року з цього приводу на «Пульс» зателефонував 1 731 заявник, у той час як митної справи стосувалось 189 звернень.
Основними темами звернень були проблеми, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 943 звернення, або 49,1 відс.
Також заявників цікавила організація роботи ДФС та її територіальних органів – 458 звернень, або 23,9 відс., та система електронного адміністрування ПДВ – 179 звернень, або 9,3 відс.
Затримка митного оформлення товарів та черги на митних постах і пунктах не менш актуальні проблеми. Цих питань стосувалось 119 (6,2 відс.) та 18 (0,9 відс.) дзвінків відповідно. Корупційних дій стосувалось 39 звернень, або 2 відс. З приводу перевірок суб`єктів господарювання звернувся 41 платник, або 2,1 відс. Також 43 та 35 звернень стосувались роботи ЦОП та реєстрації платником ПДВ відповідно.
Станом на 1 березня 1 584 звернення були опрацьовані (з них 807 звернень, які надійшли у звітному періоді), а заявники сповіщені про результати розгляду.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Прес-служба Державної фіскальної служби України
- Войдите на сайт для отправки комментариев
Последние комментарии
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 20 недель назад