Антикорупційний сервіс «Пульс».

«Пульс» - це інтерактивний сервіс Державної фіскальної служби  України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань.

Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

            Державною податковою інспекцією у м. Сєвєродонецьку протягом  2015 року опрацьовано 28  звернень представників бізнесу та громадян,  закріплених за податковим органом, що на 2 звернення менше, ніж у 2014 році. Значну кількість  звернень на сервіс "Пульс" обумовлено збільшенням території обслуговування ДПІ протягом 2014-2015 років.

            Телефонні звернення, які надійшли від платників податків, стосувалися питань здачі звітності засобами e-mail, сплати єдиного соціального внеску, отримання довідок, перерахування та повернення податкових платежів та єдиного соціального внеску. Фактів порушення працівниками функціональних обов’язків не встановлено.  

Нагадуємо, що громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 3- х робочих днів, в окремих випадках цей термін може бути подовжено до 15 днів. 

Последние комментарии