Далеко не всім переселенцям відомо, що крім щомісячної грошової допомоги на прожиття, вони можуть отримати також одноразову грошову допомогу. Таке право їм гарантується Постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року №535. Чіткий розмір одноразової грошової допомоги не встановлений і залежить від наявності коштів і характеру життєвих труднощів конкретного заявника. Для отримання одноразової грошової допомоги переселенець повинен звернутися в структурний підрозділ з питань соціального захисту населення виконавчого органу міської чи районної у місті ради за місцем фактичного знаходження з відповідною заявою, в якій зазначає причини необхідності надання йому грошової допомоги та реквізити рахунку, відкритого у банківській установі (п. 4 Порядку № 535). До заяви слід додати: -копію документа, що посвідчує особу (паспорт або документ, що його замінює); -копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття такого номера та повідомили про це відповідний контролюючий орган, а також мають відмітку у паспорті); -копії документів, що підтверджують родинні стосунки (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про народження дітей); -копію довідки про взяття на облік як тимчасово переміщеної особи; -медичну довідку про стан здоров’я особи або висновок медико-соціальної експертизи про встановлення інвалідності (при необхідності). Якщо з документами все гаразд і заявник раніше не отримував таку одноразову допомогу, заяву передадуть на розгляд місцевої комісії, створеної при райдержадміністрації або виконкомі. Саме ця комісія буде приймати рішення про доцільність надання грошової допомоги, її розмірі або відмову в наданні допомоги (п. 5 Порядку № 535). У разі відмови заявникові вишлють витяг з протоколу засідання з відповідним вердиктом. При позитивному вердикті грошові кошти заявнику перерахують на особовий рахунок, відкритий у банківській установі. Однак не варто чекати блискавичних перерахувань, адже Порядок № 535передбачає досить тривалу процедуру направлення реєстрів одержувачів допомоги на регіональний, а згодом на всеукраїнський рівень узгодження з наступним зворотним перерахуванням коштів від Мінсоцполітики до місцевого органу. Навіть якщо у вас вже є рахунок в банку, для соціальних виплат бажано відкривати нові рахунки, конкретно для таких виплат. Практика показує, що працівники соціальних служб самі рекомендують той чи інший банк. Для відкриття рахунку фізичній особі необхідно звернутися в банк з паспортом та ІПН. У деяких банках оригінал останнього не вимагають, досить назвати номер, якщо вам він присвоєний. Далі потрібно пояснити оператору, для яких цілей вам необхідний рахунок. Для здійснення прибуткових і видаткових операцій вам відкриють поточний рахунок або вклад “До запитання”. Вони дають можливість без обмеження користуватися рахунком, в будь-який час робити внески і знімати гроші. Після того, як ви вибрали необхідний рахунок, представник банку підготує договір, в якому зазначаються умови надання послуги. При цьому уважно прочитайте його, перевірте правильність заповнення ваших персональних даних, тільки після цього підписуйте. Необхідно, щоб підпис на договорі збігалася з підписом в паспорті. Крім того, при всіх наступних витратних операціях її будуть звіряти з вашим встановленим зразком. P. S. В случае отказа соц.работников принимать заявление, звоните на правительственную линию: 0800507309. Просите ответ и желательно в письменном виде,чтобы с ним можно было пойти в УТСЗН и доказать. Как правило, ответ направляют к Вам по адресу и параллельно в утсзн. |
Источник kolodn.at.ua
- Войдите на сайт для отправки комментариев
Последние комментарии
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 20 недель назад
7 лет 20 недель назад