Так, з початку поточного року від платників Сєвєродонецька надійшло 28 звернень на сервіс "Пульс". Про це повідомляє ДПІ у м. Сєвєродонецьку.
В основному суб'єкти підприємницької діяльності зверталися з питань податкової звітності, роботи системи електронного адміністрування ПДВ, щоб отримати податкову інформацію.
Фактів вчинення державними службовцями інспекції корупційних дій або бездіяльності у вирішенні конфліктних ситуацій не встановлено.
Завдяки оновленому сервісу "Пульс" представники бізнесу, в тому числі і суб'єкти зовнішньо - економічної діяльності, можуть повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби і оперативно вирішити спірні питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю та митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу "Пульс" ДФС України - (044) 284-00-07.
- Войдите на сайт для отправки комментариев
Последние комментарии
7 лет 17 недель назад
7 лет 17 недель назад
7 лет 17 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 20 недель назад