Фахівці «МТС Україна» скоротили тривалість позаштатних ситуацій на мережі в східних областях з 140 діб до 140 годин

Київ, Україна - Український оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», звітує про роботу з відновлення зв’язку на сході України за літо 2015 г.

За минулу добу фахівці «МТС Україна» відновили 28 об'єктів, з них 14 – у Донецькій області, 14 – у Луганській. Станом на 9:00 17.09.2015 працює 91% об'єктів мережі «МТС Україна» в Донецькій області і 83% – у Луганській області.

Завдяки унікальним рішенням, реалізованим технічними фахівцями оператора на сході України, вдалося відновити роботу всіх базових станцій на території, підконтрольній українським військовим в зоні АТО і в шість разів скоротити кількість позаштатних ситуацій на мережі, які могли б призвести до обмеження послуг зв'язку.

«Ніхто не очікував такого розвитку подій на сході України у минулому році, тому не дивно, що мережі мобільних операторів часто виходили з ладу. Практично щодня ми стикалися з пошкодженням обладнання, обривами ВОЛЗ, відсутністю електроживлення, вандалізмом. У такій неконтрольованій і небезпечній ситуації ми працювали 24 години на добу без вихідних. Тим не менш, ми не тільки оперативно відновлювали зв'язок, але й розробляли рішення для запобігання впливу можливих позаштатних ситуацій у майбутньому. Якщо загальна тривалість позаштатних ситуацій минулого літа склала близько 140 діб, то влітку 2015 року цей показник вдалося скоротити в 20 разів – до 140 годин», – коментує технічний директор «МТС Україна» Андрій Терещук.

Зокрема, фахівці «МТС Україна» організували віддалене управління мережею і зарезервували всі східні контролери, розділили транспортну мережу Донецької та Луганської області для усунення їх взаємного впливу, замінили акумуляторні батареї на багатьох вузлових майданчиках і побудували нові лінії ВОЛЗ (волоконно-оптичні лінії зв'язку).

За літо 2015 року фахівці «МТС Україна» усунули п`ять позаштатних ситуацій на мережі загальною тривалістю 140 годин, які сталися на сході України з незалежних від компанії. Основними причинами позаштатних ситуацій на сході були обриви ВОЛЗ (3 обриви в літній період 2015 р., 8 випадків влітку 2014) і відсутність електроживлення на обладнанні (2 випадки в літній період 2015 р., 23 випадки влітку 2014). Найбільше позаштатних ситуацій сталося на території Луганської області.

Фахівці «МТС Україна» роблять все можливе для відновлення зв'язку в населених пунктах на сході України. У технічних центрах компанії організовано цілодобове чергування і моніторинг стану мережі. Більшу частину позаштатних ситуацій на мережі вдається вирішити оперативно, без обмеження в наданні послуг. З урахуванням заборони на нічні відновлювальні роботи в зоні бойових дій, там, де це можливо, оперативне відновлення зв'язку відбувається в режимі віддаленого управління мережею.

Актуальна інформація про зв'язок на сході доступна в спеціальному розділі на сайті «МТС Україна» за посиланням: http://company.mts.ua/ua/company/coverage/east-connection/.

Последние комментарии