Обзор новостей налоговой. Северодонецк

Чи необхідно подавати інформацію по РРО, якщо діяльність не здійснюється?

Якщо суб’єкт господарювання не здійснює діяльність у конкретні дні (вихідні, святкові дні, ремонт на господарській одиниці тощо), що підтверджується відповідним наказом, то реєстратори розрахункових операцій не застосовуються та інформація по дротових або бездротових каналах зв’язку не подається. Нагадаємо, що відповідно до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання, які використовують РРО, що створюють контрольну стрічку в електронній формі, або електронні контрольно-касові реєстратори, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді, повинні подавати до органів доходів і зборів по дротових або бездротових каналах зв’язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам’яті реєстраторів розрахункових операцій або в пам’яті модемів, які до них приєднані. Суб’єкти господарювання, які використовують РРО, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді, за виключенням електронних контрольно-касових реєстраторів, повинні подавати до органів доходів і зборів по дротових або бездротових каналах зв’язку інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних в готівковій та/або в безготівковій формі, або про обсяг операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, яка міститься в їх фіскальній пам’яті. У разі закриття торговельного об’єкта для проведення санітарних заходів, ремонту, технічного переобладнання та проведення інших робіт суб’єкт господарювання повинен розмістити поряд з інформацією про режим роботи оголошення про дату та період закриття. Така норма передбачена пунктом 13 Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833.

Як правильно відображати касовий чек у Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних ?

Підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту без отримання податкової накладної є, зокрема, касові чеки, які містять суму отриманих товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального номера та податкового номера постачальника). При цьому з метою такого нарахування загальна сума отриманих товарів/послуг не може перевищувати 200 гривень за день (без урахування податку). У разі використання платниками для розрахунків із споживачами реєстраторів розрахункових операцій касовий чек повинен містити дані про загальну суму коштів, що підлягає сплаті покупцем з урахуванням податку, та суму цього податку, що сплачується у складі загальної суми (п. п.«б» п. 201.11 ст. 201 Податкового кодексу України). Тобто платник податку має право на формування податкового кредиту на підставі касових чеків, які містять загальну суму отриманих товарів/послуг, що не перевищують 200 гривень за день (без ПДВ). Якщо платник податку отримав касовий чек, в якому загальна сума отриманих товарів/послуг перевищує 200 гривень, то відповідно такий платник податку не має права на підставі цього чеку віднести до податкового кредиту ні всю суму ПДВ, сплачену при придбанні таких товарів/послуг, ні її частину. У розділі II реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі – Реєстр) відображаються отримані податкові накладні, розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної, ВМД, а також інші документи, на підставі яких здійснюється облік операцій з придбання товарів/послуг. Такими документами є, зокрема, касові чеки. Особливістю заповнення розділу II Реєстру на основі касових чеків є: -у графі 1 проставляється номер запису чеку. Указаний номер запису переноситься на зазначений документ; - у графі 2 – зазначається дата отримання чеку; - до граф 3, 4 – переносяться відповідні реквізити чеку; - у графі 5 – проставляється позначення «ЧК» - касовий чек. - у графах 6, 7 – вказується найменування (прізвище, ім’я, по батькові - для фізичної особи) постачальника та його індивідуальний податковий номер; - у графі 8 – вказується загальна сума. Враховуючи те, що платник податку на підставі касового чеку, в якому загальна сума отриманих товарів/послуг перевищує 200 гривень, не має права віднести до складу податкового кредиту ні всю суму ПДВ, сплачену при придбанні таких товарів/послуг, ні її частину, то у такому випадку платник податку заповнює графи 13 та 14 Реєстру. Нагадаємо, що Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 25.11.2013 № 708.

Последние комментарии