Обзор новостей налоговой. Северодонецк

Підписи на електронній податковій накладній під час її видачі покупцеві та реєстрації в Єдиному реєстрі мають співпадати

Міндоходів у листі від 15.05.2014 р. № 8629/6/99-99-03-02-15 роз’яснили порядок підписання електронних податкових накладних. Зокрема в листі мовиться про те, що електронний цифровий підпис, що накладається на податкову накладну під час її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, і підпис, що скріплює цю податкову накладну під час її видачі покупцю, не можуть належати різним особам. З огляду на це платник податку — продавець повинен забезпечити належне оформлення податкової накладної під час її складання та реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, оскільки наявність різних підписів на податковій накладній, яка видана покупцю та яка зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних, класифікується як одне з порушень вимог ст. 201 ПКУ щодо оформлення податкової накладної. Виявлення розбіжностей даних податкової накладної та Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця й у відповідних випадках покупця товарів/послуг (абз. 10 п. 201.10 ПКУ). Водночас суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог ст. 201 ПКУ, до податкового кредиту не належать (п. 198.6 ПКУ). 

Корисні електронні сервіси Міндоходів для платників

У своїй діяльності Міністерство доходів і зборів використовує електронні, безконтактні сервіси, які дозволяють скоротити спілкування платників з органами Міндоходів та заощадити час громадян. Важливим кроком є перехід на електронне звітування. Так, віднедавна платники, які мають ключі електронного цифрового підпису, можуть скористатися «Електронним кабінетом платника». Тут платник може переглянути інформацію про розрахунки з бюджетом, підготувати та надіслати електронну звітність. Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Міністерства доходів і зборів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Для комфортного ведення підприємницької діяльності платників ПДВ на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів України створено ряд електронних сервісів. Так, функціонує електронний сервіс „Реєстр платників ПДВ” (http://minrd.gov.ua/reestr), на якому щоденно оприлюднюються дані з реєстру платників ПДВ. Отримати інформацію про анульовану реєстрацію платників ПДВ можна скориставшись сервісом „Анульована реєстрація платників ПДВ” (http://minrd.gov.ua/anulir). Крім того, щоб перевірити надійність Вашого ділового партнера рекомендується використовувати сервіс „Дізнайся більше про свого бізнес-партнера” (http://minrd.gov.ua/businesspartn). Для користування сервісами достатньо знати код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер або ж точну назву підприємства. Введіть відому Вам інформацію в одне з полів і система здійснить пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання і повідомить Вам про результати пошуку.

Не забудьте прозвітувати за відміненим екологічним податком за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів

В Головному управлінні Міндоходів у Луганській області повідомили, що Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо відміни екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та оподаткування акцизним податком операцій з переобладнання ввезеного на митну територію України транспортного засобу у підакцизний легковий автомобіль» з 18 квітня 2014 року скасовано екологічний податок за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів.

У зв’язку з цим платники утилізаційного податку-особи, що здійснюють виробництво (виготовлення) транспортних засобів на митній території України для їх продажу на внутрішньому ринку України, при визначенні податкових зобов'язань за II квартал 2014 року в декларації вказують кількість реалізованих транспортних засобів на внутрішньому ринку України за період з 1 по 17 квітня 2014 року (включно).

Фахівці нагадують, що форму декларації з екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів рекомендовано листом Міндоходів від 28.10.2013 № 22416/7/99-99-15-04-01-17.

Крім того, за транспортні засоби, що ввозяться на митну територію України в митному режимі імпорту, сплата утилізаційного податку не здійснюється у разі подання до митного органу митної декларації на такий транспортний засіб (кузов) або партію транспортних засобів (кузовів) з 18 квітня 2014-го.

Зазначене роз’яснення про скасування екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів надано у листі Міністерства доходів і зборів України від 30.04.14 № 10107/7/99-99-15-04-01-17.

Уряд затвердив Положення про Державну фіскальну службу України

Кабінет Міністрів України своєю постановою від 21 травня 2014 року №236 затвердив Положення про Державну фіскальну службу України.
Головою Державної фіскальної служби призначено Ігоря Білоуса (розпорядження КМУ від 06.06.2014 від №624-р).
Першим заступником Голови став Володимир Хоменко (розпорядження КМУ від 06.06.2014 №625-р), заступником Голови – Анатолій Макаренко (розпорядження КМУ від 06.06.2014 №626-р).
Згідно з положенням, Державна фіскальна служба України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.
До сфери повноважень новоствореної служби входять реалізація державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Крім того, Державна фіскальна служба реалізовуватиме державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску.
Державна фіскальна служба вноситиме на розгляд Міністра фінансів пропозиції щодо формування державної податкової та митної політики, а також політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, державної політики у сфері контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів; адміністрування єдиного внеску та боротьби з правопорушеннями під час його сплати.
Крім того, ДФС пропонуватиме засади державної політики у сфері контролю за своєчасністю здійснення розрахунків в іноземній валюті в установлений законом строк, дотриманням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, торгових патентів.
Відповідно до Положення, Голову Державної фіскальної служби призначатиме та звільнятиме з посади Кабінет Міністрів України за поданням Прем’єр-міністра України.
Положенням також закріплені завдання та права Державної фіскальної служби, визначено повноваження Голови ДФС та його заступників тощо.
Детальніше ознайомитися з Положенням про Державну фіскальну службу України можна за посиланням http://minrd.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-d....
Нагадаємо, що Державну фіскальну службу України створено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року №160, реорганізувавши Міністерство доходів і зборів шляхом перетворення. 

Последние комментарии