Обзор новостей налоговой. Северодонецк

До відома громадян

Відповідно до вимог п.3 статті 179 Податкового Кодексу України від 02.12.20100 №2755-VI платники податку - резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов’язані подати до органу державної податкової служби податкову декларацію не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду.

Орган державної податкової служби протягом 30 календарних днів після надходження податкової декларації зобов’язаний перевірити визначене податкове зобов’язання, сплату належної суми податку і видати довідку про таку сплату та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку, що подається до органів митного контролю під час перетину митного кордону і є підставою для проведення митних процедур. 

Форма такої довідки затверджена наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2012 року №1401. Порядок застосування цього пункту визначається Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010року №1243.

Консультації щодо отримання довідки про відсутність податкових зобов’язань можна отримати за телефоном 4-30-00 або за адресою: м.Сєвєродонецьк, вул..Енергетиків, 72.

  Про стягнення податкового боргу з боржників – платників податків у квітні  2014року

Державна податкова інспекція у м.Сєвєродонецьку Головного управління Міндоходів у Луганській області на виконання покладений Податковим кодексом України завдань щодо стягнення з боржників - платників податків заборгованості з податкових платежів у протягом квітня 2014 року звернулась до Луганського окружного адміністративного суду  з поданнями відносно підприємств – боржників про стягнення грошових коштів на загальну суму  357,15 тис.грн.

Вказані грошові вимоги ДПІ у м.Сєвєродонецьку до боржників задоволені судом у повному обсязі та  на даний час вживаються заходи по виконанню судових рішень щодо стягнення боргу. 

Адміністративний арешт коштів на рахунку платника податків може бути застосовано контролюючим органом виключно на підставі рішення суду

Адміністративний арешт майна платника податків є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов’язків, визначених законом.

Арешт майна може бути застосовано, якщо з’ясовується одна з таких обставин:

-                      платник податків порушує правила відчуження майна, що перебуває у податковій заставі;

-                     фізична особа, яка має податковий борг, виїжджає за кордон;

-                     платник податків відмовляється від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу;

-                     відсутні дозволи (ліцензії) на здійснення господарської діяльності, торгові патенти, а також у разі відсутності реєстраторів розрахункових операцій;

-                     відсутня реєстрація особи як платника податків у контролюючому органі;

-                     платник податків відмовляється від проведення перевірки стану збереження майна , яке перебуває у податковій заставі;

-                     платник податків не допускає податкового керуючого до складення акта опису майна, яке перебувається в податкову заставу.

Відповідно до п. 4 ст. 94 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) арешт може бути накладено контролюючим органом на будь-яке майно платника податків, крім майна, на яке не може бути звернено стягнення відповідно до закону, та коштів на рахунку платника податків.     Згідно з пп.94.6.2 п.94.6 ст.94 ПКУ арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду шляхом звернення контролюючого органу до суду.

 Звільнення коштів з-під арешту банк або інша фінансова установа здійснює за рішенням суду.

Щодо організації контрольно – перевірочної роботи

Про стан контрольно – перевірочної роботи щодо фізичних осіб – підприємців повідомив заступник начальника ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУ Міндоходів у Луганській області Олександр Ломонос.

Відділом контрольно – перевірочної роботи доходів і зборів з фізичних осіб ДПІ у м.Сєвєродонецьку за 2013 рік проведено 443 перевірки суб’єктів господарювання  юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

За результатами перевірок суб’єктів господарювання юридичних осіб з питання своєчасності виплати заробітної плати і перерахування податку з доходів фізичних осіб додатково донараховано до бюджету 1258,4  тис.грн. податку.

За результатами перевірок суб’єктів господарювання фізичних осіб – підприємців додатково донараховано до бюджету 328,1 тис.грн. податків та зборів

Олександр Ломонос підкреслив, що на сьогоднішній час роботу зорієнтовано на вдосконалення умов для добровільної сплати податків та зборів. Однією з цих умов є зменшення кількості перевірок суб'єктів господарювання і зосередження уваги на ризикових операціях, виявленні та ліквідації схем ухилення від оподаткування.

Последние комментарии