На користь Ленінської ОДПІ вирішено 42 справи на суму більше 70 млн. гривень
Повідомила заступник начальника Ленінської ОДПІ у м. Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області Світлана Іваненко.
Основними категоріями справ, якими займаються працівники юридичного відділу, що впливають на забезпечення надходжень коштів до державного бюджету, є справи про стягнення заборгованості за рахунок активів боржника та справи про стягнення заборгованості по застосованих штрафних (фінансових) санкціях за порушення податкового законодавства та інших нормативно-правових актів.
З початку 2014 року в судах за участю інспекції знаходиться 303 справи на загальну суму позовних вимог понад 245 млн. гривень.
Крім того, з початку року остаточно прийнято на користь Ленінської ОДПІ 42 рішення на загальну суму більше 70 млн. гривень.
«Ми завжди йдемо на зустріч бізнесу та більшість суперечливих питань вирішуємо у досудовому порядку. Будь - який позов трактуємо як крайній метод, що вживається тільки тоді, коли вичерпані інші способи досягти згоди», - зазначила Світлана Олександрівна.
З початку року Держбюджет отримав 38 млн. грн. податку на прибуток
Повідомив заступник начальника Ленінської ОДПІ у м. Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області Антон Чиж.
За його словами, надходження з податку на прибуток за січень-квітень 2014 року виконано на 113,3 % від планово-нормативної бази. Зокрема, у квітні до державного бюджету платниками сплачено майже 4,4 млн. грн. податку на прибуток.
Податківець нагадав, що податкова декларація з податку на прибуток надається раз на рік. Авансовий внесок з податку на прибуток щомісяця сплачують суб'єкти господарювання, у яких доходи, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування, за останній річний звітний податковий період перевищують 10 млн. грн.
У 2014 році ставка податку на прибуток становить 18 відсотків
Платники Ленінської ОДПІ перерахували до бюджету майже 2 млн. гривень «хмільного» податку. Саме таку суму сплатили суб'єкти господарської діяльності на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства у січні – квітні поточного року. Повідомив заступник начальника Ленінської ОДПІ у м. Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області Антон Чиж.
Всього на обліку в інспекції перебуває 178 суб’єктів підприємницької діяльності – платників збору.
Податківець нагадав, що платниками збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства є суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності, які реалізують в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво.
Про нові ставки збору за першу реєстрацію транспортного засобу
Повідомили в прес - службі Ленінської ОДПІ у м. Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області.
Законом від 27.03.2014 №1166 «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» внесено зміни до статті 234 «Збір за першу реєстрацію транспортного засобу», які набрали чинності з 01.04.2014 року.
Ставка збору для легкових автомобілів з об’ємом циліндрів двигуна становить:
до 1000 см3 - 3,82 грн. за 100 см3 об’єму циліндрів двигуна;
від 1001 до 1500 см3– 6,37 грн. за 100 см3 об’єму циліндрів двигуна;
від 1501 до 1800 см3- 8,9 грн. за 100 см3 об’єму циліндрів двигуна;
від 1801 до 2500 см3 – 12,73 грн. за 100 см3 об’єму циліндрів двигуна.
Фахівці відомства нагадали, що платниками збору за першу реєстрацію транспортних засобів є юридичні та фізичні особи, які здійснюють першу реєстрацію в Україні транспортних засобів, а саме: колісних транспортних засобів, суден, літаків та вертольотів. Для мотоциклів, легкових автомобілів, автобусів, тракторів та вантажних автомобілів базою оподаткування є об’єм циліндра двигуна в куб. сантиметрах. Для легкових автомобілів, обладнаних електродвигуном – за потужністю двигуна в кВт.
Сплачувати збір слід за місцем реєстрації транспортних засобів за ставками, які діють на день сплати.
При першій реєстрації транспортних засобів в Україні платники збору зобов'язані пред'являти квитанції або платіжні доручення про сплату збору з відміткою банку, а платники, звільнені від сплати збору – відповідний документ, що дає право на користування такими пільгами.
Звіт про контрольовані операції потрібно подати до 1 жовтня
Повідомили у прес-службі Ленінської ОДПІ у м. Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області.
Верховна Рада України 13 травня 2014 року ухвалила Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо звітного періоду при застосуванні норм трансфертного ціноутворення».
Законом установлено, що:
- перший звіт про контрольовані операції за період з 1 вересня по 31 грудня 2013 року буде подаватися до 1 жовтня 2014 року замість 1 травня 2014 року;
- не будуть застосовуватися штрафи у зв’язку із самостійним коригуванням грошових зобов’язань, пов’язаних із коригуванням цін у контрольованих операціях за цей період.
Також, Законом зменшено розмір штрафів за неподання звіту про контрольовані операції та узгоджено термін «операції» із вже встановленим терміном «господарські операції» з метою однозначного їх застосування.
Хто є платниками збору за спеціальне використання води
Повідомили в прес - службі Ленінської ОДПІ у м. Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області
Платниками збору за спеціальне використання води є водокористувачі - суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.
Не є платниками збору за спеціальне використання води водокористувачі, які використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення (сукупності людей, які знаходяться на даній території в той чи інший період часу, незалежно від характеру та тривалості проживання, в межах їх житлового фонду та присадибних ділянок), у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб (використання води в туалетних, душових, ванних кімнатах і умивальниках та використання для утримання приміщень у належному санітарно-гігієнічному стані) юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку.
У разі якщо водокористувачі, які повністю утримуються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, використовують обсяги води для господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, збір обчислюється на загальних підставах з усього обсягу використаної води з урахуванням обсягу втрат води в їх системах постачання.
Майно фізичної особи – підприємця, яке не може бути використане як джерело погашення податкового боргу
Відповідно до пункту 87.3 статті 87 Податкового кодексу України не можуть бути використані як джерела погашення податкового боргу платника податків:
майно платника податків, надане ним у заставу іншим особам (на час дії такої застави), якщо така застава зареєстрована згідно із законом у відповідних державних реєстрах до моменту виникнення права податкової застави;
майно, яке належить на правах власності іншим особам та перебуває у володінні або користуванні платника податків, у тому числі (але не виключно) майно, передане платнику податків у лізинг (оренду), схов (відповідальне зберігання), ломбардний схов, на комісію (консигнацію); давальницька сировина, надана підприємству для переробки, крім її частини, що надається платнику податків як оплата за такі послуги, а також майно інших осіб, прийняті платником податків у заставу чи заклад, довірче та будь-які інші види агентського управління;
майнові права інших осіб, надані платнику податків у користування або володіння, а також немайнові права, у тому числі права інтелектуальної (промислової) власності, передані в користування такому платнику податків без права їх відчуження;
кошти кредитів або позик, наданих платнику податків кредитно-фінансовою установою, що обліковуються на позичкових рахунках, відкритих такому платнику податків, суми акредитивів, що виставлені на ім’я платника податків, але не відкриті, суми авансових платежів;
майно, вільний обіг якого заборонено згідно із законодавством України;
майно, що не може бути предметом застави відповідно до Закону України «Про заставу»;
кошти інших осіб, надані платнику податків у вклад (депозит) або довірче управління, а також власні кошти юридичної особи (фізичної особи – підприємця), що використовуються для виплат заборгованості з основної заробітної плати за фактично відпрацьований час фізичним особам, які перебувають у трудових відносинах з такою юридичною особою.
Терміни та порядок розгляду звернень громадян
Згідно з ст. 20 Закону України від 2 жовтня 1996 року №393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон) звернення громадян розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Звернення громадян, оформлені належним чином і подані в установленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю.
Якщо питання, порушене в одержаному контролюючому органі зверненні, не входить до його компетенції, воно в строк не більше п’яти календарних днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі, якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення контролюючим органом чи його посадовою особою, воно в той самий термін повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями.
Забороняється направляти скарги громадян на розгляд тим органам чи посадовим особам, дії або рішення яких оскаржуються.
Не підлягають розгляду анонімні звернення; повторні звернення від одного й того самого громадянина з одного й того самого питання, якщо перше цим органом вирішено по суті, а також скарги, подані з порушенням термінів, передбачених ст. 17 Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
Про порядок отримання податкової консультації
Повідомили в прес - службі Ленінської ОДПІ у м. Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області.
Відповідно до пункту 52.1 статті 52 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) за зверненням платників податків контролюючі органи надають безоплатно консультації з питань практичного використання окремих норм податкового законодавства протягом 30 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом.
Податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.
За вибором платника податків консультація надається в усній, письмовій або електронній формі.
Контролюючі органи мають право надавати консультації виключно з тих питань, що належать до їх повноважень.
Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, проводить періодичне узагальнення податкових консультацій, які стосуються значної кількості платників податків або значної суми податкових зобов’язань, та затверджує наказом узагальнюючі податкові консультації, які підлягають оприлюдненню, у тому числі за допомогою Інтернет - ресурсів відповідно пункту 52.6 статті 52 ПКУ.
Яка перевірка платника податків вважається електронною?
Повідомили в прес - службі Ленінської ОДПІ у м. Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області.
Відповідно до абзацу шість підпункту 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (далі – ПКУ), документальною невиїзною позаплановою електронною перевіркою вважається перевірка, що проводиться на підставі заяви, поданої платником податків з незначним ступенем ризику, визначеним відповідно до пункту 77.2 статті 77 ПКУ, до контролюючого органу, в якому він перебуває на податковому обліку. Заява подається за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки. Форма заяви, порядок її подання, прийняття рішення про проведення електронної перевірки встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику.
Згідно з пунктом 16 підрозділу 10 «Інші перехідні положення» розділу XX «Перехідні положення» ПКУ, електронні перевірки, проводяться стосовно платників податків:
- які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності - з 01 січня 2014 року;
- суб’єктів господарювання малого та середнього бізнесу - з 01 січня 2015 року;
- інших платників податків - з 01 січня 2016 року.
Місцева скарбниця за чотири місяці поповнилася майже на 145 млн.грн.
«Протягом січня - квітня 2014 року представники малого та середнього бізнесу, які перебувають на обліку у Ленінській ОДПІ сплатили до місцевого бюджету 144,8 млн. грн. Це майже 1 млн.грн. більше ніж за аналогічний період 2013 року», - повідомила заступник начальника інспекції Тетяна Осипенко.
Вона розповіла, що як завжди основними джерелами наповнення місцевого бюджету залишаються податок з доходів фізичних осіб, плата за землю та єдиний податок. Так, податку з доходів фізичних осіб протягом чотирьох місяців надійшло 115,4 млн. грн. При цьому, земельного податку в цьому році в бюджет спрямовано 12,9 млн. грн., а єдиного податку – 11,7 млн.грн.
За її словами, збільшення надходжень пов’язано із покращенням сервісу обслуговування платників, удосконаленням процесу адміністрування податків та результативною боротьбою з тіньовою економікою.
«Створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу – насамперед запорука стабільного економічного розвитку країни. Тому наше завдання забезпечити бізнес-спільноті максимально комфортні умови», - зазначила Тетяна Володимирівна.
Який день вважається днем сплати єдиного внеску?
Повідомили в прес - службі Ленінської ОДПІ у м. Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області.
Днем сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування вважається:
1) у разі перерахування сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з рахунка платника на відповідні рахунки органу доходів і зборів - день списання банком або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунка платника незалежно від часу її зарахування на рахунок органу доходів і зборів;
2) у разі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування готівкою - день прийняття до виконання банком або іншою установою - членом платіжної системи документа на переказ готівки разом із сумою коштів у готівковій формі;
3) у разі сплати єдиного внеску в іноземній валюті - день надходження коштів на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.
- Войдите на сайт для отправки комментариев
Последние комментарии
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 20 недель назад