Опубликовано Александр Васильев в 25 Апрель, 2014 - 21:16
В січні 2013 р. виконком признав незаконність включення послуги «утримання паспортистів» до послуг з утримання будинків та прибудинкових територій і прийняв рішення виконкому від 22.01.2013 р., № 57, яким в рішенні виконавчого комітету Сєвєродонецької міської ради №1831 від 23 вересня 2008 р. „Про затвердження тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, структури, переліку і періодичності їх надання, переліку і періодичності робіт по прибиранню внутрішньобудинкової та прибудинкової територій (крім ОСББ)” (надалі – Рішення № 1831) замінив слово «паспортистів» на слово «техніків».
Тобто, виконком фактично признав незаконність послуги «утримання паспортистів».
Але з тарифу оплату цієї послуги не виключили.
Замість незаконної послуги під назвою «утримання паспортистів» ввели таку ж незаконну послугу під назвою «УТРИМАННЯ ТЕХНІКІВ», яка також не передбачена жодним нормативно-правовим актом.
Порушення законодавства продовжується до теперішнього часу.
Особливо це наочно видно починаючи з січня 2013 року.
Тому я прийняв рішення звернутися з заявою до Вас.
======================
Згідно рішенню № 1831 в склад тарифу (додаток 2, п.11 Рішення № 1831) була включена послуга «інші прямі витрати: утримання паспортистів».
З моменту прийняття рішення № 1831 починається ціла низка порушень законодавства:
1. Період з 23.09.2008 р. (дати прийняття Рішення № 1831)
В Постанові Кабінету Міністрів України від 12 липня 2005 р., № 560, Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (надалі – Постанова № 560),http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/560-2005-%D0%BF, на яку робиться посилання в тексті рішення, в додатку «ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» передбачена послуга «Інші прямі витрати».
Послуга «Утримання паспортистів» не має ніякого відношення до послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і не може відноситися до прямих витрат з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Незаконність включення послуги «Утримання паспортистів» була підтверджена тим, що в січні 2013 р. в м. Сєвєродонецьку, цю послугу виключили з переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Замість послуги «Утримання паспортистів» була введена послуга «Утримання техніків» яка також не передбачена жодним нормативно-правовим актом.
2. Період з 20.05.2009 р.
20.05.2009 р. була прийнята Постанова Кабінету Міністрів України № 529 (надалі – Постанова № 529)http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/529-2009-%D0%BF/ed20090520
В цій постанові сказано:
«У разі коли перелік послуг зменшується, виконавець перераховує тарифи і подає новий розрахунок тарифів відповідному органові місцевого самоврядування, що приймає рішення про його затвердження (погодження)»
Це підтверджується також листом з Мінрегіона від 21.08.12 р., №8/10-2326-12, за підписом директора департамента В. Г. Шаповаленко (копію додаю):
«У разі коли перелік послуг зменшується, виконавець перераховує тарифи і подає новий розрахунок тарифів відповідному органові місцевого самоврядування, що приймає рішення про його затвердження (погодження)».
Постановою № 529 визнано, що Постанова № 560 втратила чинність з 09.06.2009 р.
В Постанові № 529 приведений повний перелік послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.
Послуга «утримання паспортистів» в Постанові відсутня.
В цій Постанові в переліку послуг відсутня послуга «інші прямі витрати», яка дозволяла раніше додавати уявні додаткові послуги.
Цією ж Постановою анульовані всі попередні нормативно-правові акти з даного питання.
Перелік житлово-комунальних послуг приведений в редакції Постанови № 529
Додаток до Порядку
ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
- Прибирання прибудинкової території
- Прибирання сходових кліток
- Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення)
- Прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі
- Технічне обслуговування ліфтів
- Обслуговування систем диспетчеризації
- Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем:
гарячого водопостачання;
холодного водопостачання;
водовідведення;
теплопостачання;
зливової каналізації
- Дератизація
- Дезінсекція
- Обслуговування димовентиляційних каналів
- Технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем у разі їх наявності
- Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків)
- Поливання дворів, клумб і газонів
- Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами
- Експлуатація номерних знаків на будинках
- Освітлення місць загального користування і підвалів та підкачування води
- Енергопостачання ліфтів
- Періодична повірка, обслуговування і ремонт квартирних засобів обліку води та теплової енергії, у тому числі їх демонтаж, транспортування та монтаж після повірки.
Послуга «утримання паспортистів» в Постанові № 529 відсутня.
Перерахунку тарифів в зв’язку з відсутністю послуги «утримання паспортистів» не було зроблено.
3. Період з 01.06.2011 р.
1 червня 2011 р. прийнята Постанова Кабінету Міністрів України № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» (надалі – Постанова № 869),http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=869-2011-%EF
Постановою № 869 затверджений Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (надалі – Порядок).
В Додатку до Порядку приведений ПЕРЕЛІК послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, який повністю співпадає з переліком, приведеним в Постанові № 529 (18 послуг):
В цьому переліку відсутня послуга «утримання паспортистів».
Перерахунку тарифів в зв’язку з відсутністю послуги «утримання паспортистів» не було зроблено.
В пункті 3 Постанови № 869 сказано:
«Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування вжити заходів до неухильного дотримання затверджених цією постановою порядків».
Це підтверджується також листом з Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.08.12 р., № 8/10-2326-12, який підписав директор Департаменту житлової політики В. Г. ШаповаленкоВ цьому листі сказано:
«Органи місцевого самоврядування повинні були привести тарифи на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у відповідність до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. N 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» та «Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Перелік послуг, оплата за які може входити до вищесказаного тарифу, наведено у додатку до Порядку (який налічує 18 послуг)».
« Враховуючи викладене, питання включення до тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій накладних витрат, а саме (утримання паспортистів, відрахування на соціальні заходи, інформаційно-розрахункові послуги) не передбачено чинним законодавством».
Після введення в дію Постанови № 869 виконком не вніс змін в Рішення № 1831 і не виключив з нього послугу «утримання паспортистів».
В статті 26 Закону України Про житлово-комунальні послуги від 24 червня 2004 р., № 1875-15 (надалі – Закон № 1875) записано:
1. Істотними умовами договору на надання житлово-комунальних послуг є:
3) вичерпний перелік житлово-комунальних послуг, тарифи та їх складові на кожну з цих послуг, загальна вартість послуг;
2. Крім істотних договір може містити інші умови за згодою сторін. Договір не може містити умов, що вводять додаткові види оплати послуг, не передбачені типовими договорами на надання житлово-комунальних послуг, затвердженими Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, Закон № 1875 передбачає можливість внесення додаткових видів послуг за згодою сторін, а не в односторонньому примусовому порядку.
4. Період з січня 2013 р.
Питання про незаконне включення послуги «утримання паспортистів» до послуг з утримання будинків та прибудинкових територій автор багато місяців доказував в різних інстанціях, включаючи Прем’єр-Міністра та Президента України.
Нарешті, в січні 2013 р. були прийняті рішення, які вирішили це питання.
Звернення автора до прем’єр-міністра України від 31.12.2012, до головного управління економіки від 24.12.2012 були переслані до Луганської обласної державної адміністрації (далі – ЛОГА), яка в листі від 21.02.2013 р. № 22-2/653 підтвердила, що функції паспортистів повинна виконувати Державна міграційна служба, а не підприємства ЖКХ:
«згідно з спільним листом Міністерства внутрішніх справ Україн та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.01.2013 №1224/Чн, № 7/20-1079, який погоджено Міністерством соціальної політики України та Державною службою України з питань захисту персональних даних, відповідно до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», Указу Президента України від «Питання Державної міграційної служби України та наказу МВС від № 1077 «Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів» ведення реєстраційного обліку місця проживання фізичних осіб покладено на Державну міграційну службу».
Копію листа Мінсоцполітики та спільним листом Міністерства внутрішніх справ України та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та спільний лист Міністерства внутрішніх справ України та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України додаю.
В січні 2013 р. виконком признав незаконність включення послуги «утримання паспортистів» до послуг з утримання будинків та прибудинкових територій и прийняв рішення виконкому від 22.01.2013 р., № 57, яким в рішенні № 1831 замінив слово «паспортистів» на слово «техніків».
Тобто, фактично признав незаконність послуги «утримання паспортистів».
Але з тарифу оплату цієї послуги не виключили.
Замість незаконної послуги під назвою «утримання паспортистів» ввели таку ж незаконну послугу під назвою «утримання техніків», яка також не передбачена жодним нормативно-правовим актом.
В відповідь на звернення автора до міської ради від 20.02.2014 р., вх. №447, з пропозицією:
«З рішення сєвєродонецького виконкому від 23.09.2008 р., №1831, виключити послугу «утримання техніків (паспортистів)», тому що включення даних послуг до послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій протирічить діючому законодавству»
автор одержав відповідь:
«Виключити дану послугу з тарифу на утримання житлових будинків і споруд та прибудинкових територій неможливо».
В своїй відповіді від 05.03.2014 р., № 554, заступник міського голови П. Г. Чернишин пише, що
техніки надають послуги різним службам:
- УП;
- СЗН;
- територіальний центр соціальної допомоги;
- служба у справах дітей;
- відділ приватизації;
- військкомат;
- органи внутрішніх справ.
Техніки надають послуги населенню довідки:
- для субсидій;
- для призначення державної допомоги при народженні дитини;
- для надання допомоги малозабезпеченим сім’ям;
- для призначення та надання пільг;
- про склад сім’ї;
- про місце реєстрації;
- для поставки в чергу на отримання житла;
- для поліпшення житлових умов;
- складають акти про встановлення факту проживання;
- складають списки молоді призивного віку;
- складають списки багатодітних сімей;
- та інше.
Всі перераховані послуги, як і послуги паспортистів, не мають ніякого відношення до послуг з утримання будинків та прибудинкових територій.
Всі перераховані послуги, як і послуги паспортистів, не передбачені жодним нормативно-правовим актом, і повинні бути виключені з рішення №1831.
(Чому утримання техніків / паспортистів виділено окремим рядком, а утримання касирів, комірників, інженерів, робітників відділу кадрів, і т. д., не виділено в окрему послугу?).
Всі перераховані послуги, як і послуги паспортистів, ПОВИННІ ФІНАНСУВАТИСЯ НЕ ЗА РАХУНОК КВАРТПЛАТИ, а за рахунок других джерел (державний бюджет, міський бюджет, кошти підприємств та установ, яким виконують роботу, і т. п.).
Лист Міністерства соціальної політики України та спільний лист Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України не є нормативно-правовим актом (не зареєстрований в Міністерстві юстиції України)) і не може розширювати перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вказаних в Постанові №529 та Постанові № 869.
В листах мова йде тільки про видачу довідок про склад сім’ї та про осіб, зареєстрованих в певному приміщенні, а не про весь перелік послуг, приведений в відповіді заступника міського голови П. Г. Чернишина від 05.03.2014 р., № 554.
==================
Мешканцям міста за видачу цих довідок щомісячно незаконно нараховують: 2207711,01 м2(загальна площа житла в місті) * 0.0156 грн/м2 (тариф на утримання паспортістів / техніків) = 34 тис. 440 грн.
Щорічно: 413 тис. 280 грн.
Через незаконні нарахування наноситься збиток не тільки громадянам, але і державному бюджету.
Адже громадяни, які оформили субсидію, оплачують за послуги 10 (15) % від доходу, а всі зайве нараховані незаконні платежі змушена оплачувати держава з бюджетних коштів.
Виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які заключають договори з споживачами, є комунальні підприємства «Житлосервіси», яким споживачі в складі квартплати сплачують всі послуги, в тому числі, й за «утримання паспортистів (техніків)».
20.12.2013 р. (вх. № 486) автор звернувся з заявою в КП «Житлосервіс «Промінь» з проханням виключити з тарифу незаконні нарахування.
Одержав відповідь, в якій сказано:
«КП «Житлосервіс «Промінь» не є виконавцем послуги «утримання техніків» та не отримує за цю послугу грошові кошти».
Згідно ст. 902. ЦК України
1. Виконавець повинен надати послугу особисто.
2. У випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Вимоги цієї статті житлосервіси не виконують.
Це є ще одним порушенням законодавства.
ВИХОДИТЬ, ЩО І ПРЕТЕНЗІЇ НІКОМУ ПРЕД'ЯВЛЯТИ.
Питання про незаконне включення послуги «утримання паспортистів» до послуг з утримання будинків та прибудинкових територій автор багато місяців доказував в різних інстанціях, включаючи прем’єр-міністра та Президента України.
Нарешті, в січні 2013 р. було прийнято рішення, яке вирішило це питання.
Нарешті, в січні 2013 р. було прийнято рішення, яке вирішило це питання.
В січні 2013 р. виконком признав незаконність включення послуги «утримання паспортистів» до послуг з утримання будинків та прибудинкових територій і прийняв рішення виконкому від 22.01.2013 р., № 57, яким в рішенні виконавчого комітету Сєвєродонецької міської ради №1831 від 23 вересня 2008 р. „Про затвердження тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, структури, переліку і періодичності їх надання, переліку і періодичності робіт по прибиранню внутрішньобудинкової та прибудинкової територій (крім ОСББ)” (надалі – Рішення № 1831) замінив слово «паспортистів» на слово «техніків».
Тобто, виконком фактично признав незаконність послуги «утримання паспортистів».
Але з тарифу оплату цієї послуги не виключили.
Замість незаконної послуги під назвою «утримання паспортистів» ввели таку ж незаконну послугу під назвою «УТРИМАННЯ ТЕХНІКІВ», яка також не передбачена жодним нормативно-правовим актом.
Порушення законодавства продовжується до теперішнього часу.
Особливо це наочно видно починаючи з січня 2013 року.
Тому я прийняв рішення звернутися з заявою до Вас.
======================
Згідно рішенню № 1831 в склад тарифу (додаток 2, п.11 Рішення № 1831) була включена послуга «інші прямі витрати: утримання паспортистів».
З моменту прийняття рішення № 1831 починається ціла низка порушень законодавства:
1. Період з 23.09.2008 р. (дати прийняття Рішення № 1831)
В Постанові Кабінету Міністрів України від 12 липня 2005 р., № 560, Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (надалі – Постанова № 560),http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/560-2005-%D0%BF, на яку робиться посилання в тексті рішення, в додатку «ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» передбачена послуга «Інші прямі витрати».
Послуга «Утримання паспортистів» не має ніякого відношення до послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і не може відноситися до прямих витрат з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Незаконність включення послуги «Утримання паспортистів» була підтверджена тим, що в січні 2013 р. в м. Сєвєродонецьку, цю послугу виключили з переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Замість послуги «Утримання паспортистів» була введена послуга «Утримання техніків» яка також не передбачена жодним нормативно-правовим актом.
2. Період з 20.05.2009 р.
20.05.2009 р. була прийнята Постанова Кабінету Міністрів України № 529 (надалі – Постанова № 529)http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/529-2009-%D0%BF/ed20090520
В цій постанові сказано:
«У разі коли перелік послуг зменшується, виконавець перераховує тарифи і подає новий розрахунок тарифів відповідному органові місцевого самоврядування, що приймає рішення про його затвердження (погодження)»
Це підтверджується також листом з Мінрегіона від 21.08.12 р., №8/10-2326-12, за підписом директора департамента В. Г. Шаповаленко (копію додаю):
«У разі коли перелік послуг зменшується, виконавець перераховує тарифи і подає новий розрахунок тарифів відповідному органові місцевого самоврядування, що приймає рішення про його затвердження (погодження)».
Постановою № 529 визнано, що Постанова № 560 втратила чинність з 09.06.2009 р.
В Постанові № 529 приведений повний перелік послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.
Послуга «утримання паспортистів» в Постанові відсутня.
В цій Постанові в переліку послуг відсутня послуга «інші прямі витрати», яка дозволяла раніше додавати уявні додаткові послуги.
Цією ж Постановою анульовані всі попередні нормативно-правові акти з даного питання.
Перелік житлово-комунальних послуг приведений в редакції Постанови № 529
Додаток до Порядку
ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
- Прибирання прибудинкової території
- Прибирання сходових кліток
- Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення)
- Прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі
- Технічне обслуговування ліфтів
- Обслуговування систем диспетчеризації
- Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем:
гарячого водопостачання;
холодного водопостачання;
водовідведення;
теплопостачання;
зливової каналізації
- Дератизація
- Дезінсекція
- Обслуговування димовентиляційних каналів
- Технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем у разі їх наявності
- Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків)
- Поливання дворів, клумб і газонів
- Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами
- Експлуатація номерних знаків на будинках
- Освітлення місць загального користування і підвалів та підкачування води
- Енергопостачання ліфтів
- Періодична повірка, обслуговування і ремонт квартирних засобів обліку води та теплової енергії, у тому числі їх демонтаж, транспортування та монтаж після повірки.
Послуга «утримання паспортистів» в Постанові № 529 відсутня.
Перерахунку тарифів в зв’язку з відсутністю послуги «утримання паспортистів» не було зроблено.
3. Період з 01.06.2011 р.
1 червня 2011 р. прийнята Постанова Кабінету Міністрів України № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» (надалі – Постанова № 869),http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=869-2011-%EF
Постановою № 869 затверджений Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (надалі – Порядок).
В Додатку до Порядку приведений ПЕРЕЛІК послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, який повністю співпадає з переліком, приведеним в Постанові № 529 (18 послуг):
В цьому переліку відсутня послуга «утримання паспортистів».
Перерахунку тарифів в зв’язку з відсутністю послуги «утримання паспортистів» не було зроблено.
В пункті 3 Постанови № 869 сказано:
«Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування вжити заходів до неухильного дотримання затверджених цією постановою порядків».
Це підтверджується також листом з Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.08.12 р., № 8/10-2326-12, який підписав директор Департаменту житлової політики В. Г. ШаповаленкоВ цьому листі сказано:
«Органи місцевого самоврядування повинні були привести тарифи на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у відповідність до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. N 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» та «Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Перелік послуг, оплата за які може входити до вищесказаного тарифу, наведено у додатку до Порядку (який налічує 18 послуг)».
« Враховуючи викладене, питання включення до тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій накладних витрат, а саме (утримання паспортистів, відрахування на соціальні заходи, інформаційно-розрахункові послуги) не передбачено чинним законодавством».
Після введення в дію Постанови № 869 виконком не вніс змін в Рішення № 1831 і не виключив з нього послугу «утримання паспортистів».
В статті 26 Закону України Про житлово-комунальні послуги від 24 червня 2004 р., № 1875-15 (надалі – Закон № 1875) записано:
1. Істотними умовами договору на надання житлово-комунальних послуг є:
3) вичерпний перелік житлово-комунальних послуг, тарифи та їх складові на кожну з цих послуг, загальна вартість послуг;
2. Крім істотних договір може містити інші умови за згодою сторін. Договір не може містити умов, що вводять додаткові види оплати послуг, не передбачені типовими договорами на надання житлово-комунальних послуг, затвердженими Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, Закон № 1875 передбачає можливість внесення додаткових видів послуг за згодою сторін, а не в односторонньому примусовому порядку.
4. Період з січня 2013 р.
Питання про незаконне включення послуги «утримання паспортистів» до послуг з утримання будинків та прибудинкових територій автор багато місяців доказував в різних інстанціях, включаючи Прем’єр-Міністра та Президента України.
Нарешті, в січні 2013 р. були прийняті рішення, які вирішили це питання.
Звернення автора до прем’єр-міністра України від 31.12.2012, до головного управління економіки від 24.12.2012 були переслані до Луганської обласної державної адміністрації (далі – ЛОГА), яка в листі від 21.02.2013 р. № 22-2/653 підтвердила, що функції паспортистів повинна виконувати Державна міграційна служба, а не підприємства ЖКХ:
«згідно з спільним листом Міністерства внутрішніх справ Україн та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.01.2013 №1224/Чн, № 7/20-1079, який погоджено Міністерством соціальної політики України та Державною службою України з питань захисту персональних даних, відповідно до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», Указу Президента України від «Питання Державної міграційної служби України та наказу МВС від № 1077 «Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів» ведення реєстраційного обліку місця проживання фізичних осіб покладено на Державну міграційну службу».
Копію листа Мінсоцполітики та спільним листом Міністерства внутрішніх справ України та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та спільний лист Міністерства внутрішніх справ України та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України додаю.
В січні 2013 р. виконком признав незаконність включення послуги «утримання паспортистів» до послуг з утримання будинків та прибудинкових територій и прийняв рішення виконкому від 22.01.2013 р., № 57, яким в рішенні № 1831 замінив слово «паспортистів» на слово «техніків».
Тобто, фактично признав незаконність послуги «утримання паспортистів».
Але з тарифу оплату цієї послуги не виключили.
Замість незаконної послуги під назвою «утримання паспортистів» ввели таку ж незаконну послугу під назвою «утримання техніків», яка також не передбачена жодним нормативно-правовим актом.
В відповідь на звернення автора до міської ради від 20.02.2014 р., вх. №447, з пропозицією:
«З рішення сєвєродонецького виконкому від 23.09.2008 р., №1831, виключити послугу «утримання техніків (паспортистів)», тому що включення даних послуг до послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій протирічить діючому законодавству»
автор одержав відповідь:
«Виключити дану послугу з тарифу на утримання житлових будинків і споруд та прибудинкових територій неможливо».
В своїй відповіді від 05.03.2014 р., № 554, заступник міського голови П. Г. Чернишин пише, що
техніки надають послуги різним службам:
- УП;
- СЗН;
- територіальний центр соціальної допомоги;
- служба у справах дітей;
- відділ приватизації;
- військкомат;
- органи внутрішніх справ.
Техніки надають послуги населенню довідки:
- для субсидій;
- для призначення державної допомоги при народженні дитини;
- для надання допомоги малозабезпеченим сім’ям;
- для призначення та надання пільг;
- про склад сім’ї;
- про місце реєстрації;
- для поставки в чергу на отримання житла;
- для поліпшення житлових умов;
- складають акти про встановлення факту проживання;
- складають списки молоді призивного віку;
- складають списки багатодітних сімей;
- та інше.
Всі перераховані послуги, як і послуги паспортистів, не мають ніякого відношення до послуг з утримання будинків та прибудинкових територій.
Всі перераховані послуги, як і послуги паспортистів, не передбачені жодним нормативно-правовим актом, і повинні бути виключені з рішення №1831.
(Чому утримання техніків / паспортистів виділено окремим рядком, а утримання касирів, комірників, інженерів, робітників відділу кадрів, і т. д., не виділено в окрему послугу?).
Всі перераховані послуги, як і послуги паспортистів, ПОВИННІ ФІНАНСУВАТИСЯ НЕ ЗА РАХУНОК КВАРТПЛАТИ, а за рахунок других джерел (державний бюджет, міський бюджет, кошти підприємств та установ, яким виконують роботу, і т. п.).
Лист Міністерства соціальної політики України та спільний лист Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України не є нормативно-правовим актом (не зареєстрований в Міністерстві юстиції України)) і не може розширювати перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вказаних в Постанові №529 та Постанові № 869.
В листах мова йде тільки про видачу довідок про склад сім’ї та про осіб, зареєстрованих в певному приміщенні, а не про весь перелік послуг, приведений в відповіді заступника міського голови П. Г. Чернишина від 05.03.2014 р., № 554.
==================
Мешканцям міста за видачу цих довідок щомісячно незаконно нараховують: 2207711,01 м2(загальна площа житла в місті) * 0.0156 грн/м2 (тариф на утримання паспортістів / техніків) = 34 тис. 440 грн.
Щорічно: 413 тис. 280 грн.
Через незаконні нарахування наноситься збиток не тільки громадянам, але і державному бюджету.
Адже громадяни, які оформили субсидію, оплачують за послуги 10 (15) % від доходу, а всі зайве нараховані незаконні платежі змушена оплачувати держава з бюджетних коштів.
Виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які заключають договори з споживачами, є комунальні підприємства «Житлосервіси», яким споживачі в складі квартплати сплачують всі послуги, в тому числі, й за «утримання паспортистів (техніків)».
20.12.2013 р. (вх. № 486) автор звернувся з заявою в КП «Житлосервіс «Промінь» з проханням виключити з тарифу незаконні нарахування.
Одержав відповідь, в якій сказано:
«КП «Житлосервіс «Промінь» не є виконавцем послуги «утримання техніків» та не отримує за цю послугу грошові кошти».
Згідно ст. 902. ЦК України
1. Виконавець повинен надати послугу особисто.
2. У випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Вимоги цієї статті житлосервіси не виконують.
Це є ще одним порушенням законодавства.
ВИХОДИТЬ, ЩО І ПРЕТЕНЗІЇ НІКОМУ ПРЕД'ЯВЛЯТИ.
Виктор Павлов
»
- Войдите на сайт для отправки комментариев
Последние комментарии
7 лет 17 недель назад
7 лет 17 недель назад
7 лет 17 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 20 недель назад