Центр обслуговування платників ДПІ у м. Сєвєродонецьку
З 2012 року на базі ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУ Міндоходів у Луганській області створено та успішно функціонує Центр обслуговування платників (далі ЦОП), який надає суб’єктам господарювання та громадянам міста адміністративні та інші інформаційно – консультаційні послуги пов`язанні з оподаткуванням, наданням податкової звітності та адмініструванням податків та зборів, в т.р. єдиного соціального внеску.
З метою забезпечення платників податків повною та достовірною інформацією про порядок надання адміністративних послугнаказом Міністерства доходів і зборів України № 161 від 14.06.13 затверджено Інформаційні картки адміністративних послуг, які надаються податковими та митними органами.
Інформаційні картки оприлюднені на офіційному веб-сайті Міністерства доходів і зборів України, у розділі «Каталог послуг», а також розміщенні на інформаційних стендах у приміщенні Центру обслуговування платників податків ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУ Міндоходів у Луганській області.
Для отримання довідки щодо адміністративної послуги можна звернутися за телефоном 0 800 501 007 (з 8:00 до 20:00, крім суботи та неділі, безкоштовно зі стаціонарних телефонів) або направити запитання на адресу електронної пошти: idd@minrd.gov.ua.
Ознайомитися з інформацією щодо надання адміністративної послуги можна на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України за адресою: www.minrd.gov.ua, або безпосередньо в центрі обслуговування платників податків ДПІ у м. Сєвєродонецьку за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, б.72 (1 поверх), т. 70-26-29.
Реализация табачных изделий с нарушением законодательства Украины
Сотрудниками оперативного управления ГНИ в г. Северодонецке в рамках проведения операции « Акциз 2014 », в одном из районов г. Северодонецка, был установлен факт реализацией табачных изделий без получения разрешительных документов.
В ходе дальнейшей проверки установлено, что жительница Северодонецка осуществляет реализацию табачных изделий без получения документов разрешительного характера, чем нарушила требования действующего законодательства Украины.
В результате проверки табачные изделия изъяты.
В отношении гражданки составлен административный протокол по ч. 1 ст. 164 КУ об АП.
За 1 квартал 2014г. сдаем отчет 1ДФ по новой форме!
ГНИ в г.Северодонецке сообщает, что приказом Миндоходов и сборов Украины от 21.01.2014 № 49 утверждена новая форма 1ДФ (“Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку”) и Порядок ее заполнения. Отчет за 1 квартал 2014 года необходимо сдавать уже по этой форме. Срок сдачи отчета 1ДФ за 1 квартал 2014г. до 12.05.2014.
Сам вид формы 1ДФ практически не изменился и заполняется отчет так же как и раньше, а что касается новшеств в ее заполнении, то коротко можно сказать следующее:
1. На бумажном носителе можно сдавать только, если количество строк не превышает 5, если больше – то надо набирать в программе (например, в ОПЗ) и сдавать на флешке или другом сменном носителе с предоставлением бумажного варианта, или отправлять по Интернету, подписав ЭПЦ (электронно-цифровой подписью).
2. Добавили и расширили признаки доходов физических лиц в справочнике: 179, 180, 181, 182, 183 (расшифровку признаков доходов можно прочитать в Справочнике, который прилагается к бланку 1 ДФ).
Так же сообщаем, что в здании налоговой инспекции Северодонецка второй год функционирует отделение аккредитованного центра сертификации ключей Миндоходов Украины. Подав необходимый пакет документов, любой субъект предпринимательства – физическое, юридическое лицо, учреждение, организация в считанные минуты имеет возможность бесплатно оформить цифровые подписи для электронной отчетности, что выводит отношения предпринимателя, декларанта с контролирующими органами на совершенно новый качественный уровень.
Чи мають право працівники органів доходів і зборів одночасно здійснювати декілька видів перевірок СГ (планова виїзна та позапланова виїзна тощо)?
Відповідно до п.75.1. ст.75 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених ПКУ, а фактичні перевірки - ПКУ та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на органи державної податкової служби.
ПКУ не передбачено обмежень, щодо одночасного проведення камеральних, документальних та фактичних перевірок суб’єкта господарювання.
Отже, контролюючі органи мають право одночасно здійснювати декілька видів перевірок суб’єкта господарювання, наприклад: планову виїзну та позапланову виїзну тощо.
- Войдите на сайт для отправки комментариев
Последние комментарии
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 20 недель назад