Обзор новостей налоговой. Луганск

Місцева скарбниця отримала понад 7 млн.грн. єдиного податку  від платників Ленінської ОДПІ

За два місяці цього року до місцевого бюджету сплачено 7,2  млн.грн.  єдиного податку від суб’єктів господарювання. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року  надходження зросли на 1,2 млн. грн. Про це повідомила заступник начальника Ленінської ОДПІ у м. Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області Тетяна Осипенко.

За її словами, наповнення бюджету досягнуто завдяки вдосконаленню обслуговування платників податків і створення комфортних умов для діяльності малого та середнього бізнесу.

Чиновник зазначила, що тільки від стабільного функціонування налагодженої системи наповнення  місцевої скарбниці  залежить фінансування соціальних проектів області. Місцевий бюджет має щоденно отримувати належні платежі, щоб забезпечувати життєдіяльність  регіону.

«На обліку в інспекції перебуває 9306 приватних підприємців. Із них 4883 – працюють на спрощеній системі оподаткування», - зазначила Тетяна Володимирівна.

Більшість спрощенців, а саме 2159 осіб обрали другу групу «єдиного податку». На першій групі 1652 платника на третій 1067. Ще 5 суб’єктів підприємницької діяльності на п’ятій групі.

«Гаряча лінія» - пряме спілкування міндоходівців з платниками

Днями в Ленінській ОДПІ у м. Луганську відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з начальником інспекції  Володимиром Дубелем. Тема телефонного діалогу стосувалась особливостей декларування доходів громадян, отриманих у 2013 році та податкової знижки.

Пропонуємо Вашій увазі відповіді на деякі запитання, що надійшли у ході телефонної лінії.        

Хто з громадян зобов’язаний подати декларацію про майновий стан і доходи?

Декларацію про майновий стан і доходи у 2014 році зобов’язані подати громадяни – платники податку, відповідно до вимог Податкового кодексу України, які протягом 2013 року отримували такі доходи:

- від осіб, які не є податковими агентами (тобто осіб, які не утримували податок);

- від нерезидентів (іноземні доходи);

- від здійснення операцій з інвестиційними активами (продаж цінних паперів, корпоративних прав та інше);

- від надання майна в оренду фізичним особам;

- від фізичних осіб, які не є суб’єктами підприємницької діяльності;

- у вигляді спадщини та подарунків;

- сума боргу платника, анульованого (прощеного) кредитором за його самостійним рішенням;

- у разі отримання заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, і при цьому загальна річна сума таких оподатковуваних доходів перевищує 120 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої Законом на 1 січня звітного податкового року (у 2013 році – 137 640 грн.);

- інші доходи, які не були оподатковані протягом року за місцем виплати.

В які терміни можна подати декларацію, щоб використати право на податкову знижку?

Таким правом громадяни можуть скористатись не лише до 1 травня, а протягом всього календарного року, наступного за звітним.

Якщо платник податку до кінця наступного за звітним року не скористався правом на нарахування податкової знижки, таке право на наступні роки не переноситься.

Чи має право один із батьків скористатись правом на податкову знижку за навчання студента, який працює?

Якщо студент протягом року одночасно навчався і працював, отримував заробітну плату, то право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року має сам студент за умови документального підтвердження понесених витрат на навчання, а не його батьки, так як він вже не перебуває на їх утриманні.

Якщо студент влаштувався на роботу лише після закінчення навчання у звітному році і до моменту свого працевлаштування не отримував заробітну плату, то право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року має той з батьків, який фактично здійснював оплату за навчання.

Чи мають право батьки скористатися податковою знижкою за навчання, якщо студент отримував доходи від виконання робіт за договором цивільно-правового характеру?

Згідно з пп. 14.1.170 п.14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, - документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених цим Кодексом.

Заробітна плата для цілей розділу IV цього Кодексу - основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму. Зокрема, при укладанні трудового договору з працівником працедавець видає наказ про зарахування його на роботу, на підставі якого у трудовій книжці цього працівника робиться позначка про прийняття його на роботу на відповідну посаду.

У разі якщо студент протягом звітного року одержував доходи від виконання договорів цивільно - правового характеру, які не є трудовими договорами, то батьки мають право на податкову знижку щодо сум, сплачених за навчання такого студента.

Які документи необхідно мати при подачі декларації про майновий стан і доходи з метою отримання податкової знижки на навчання?

Якщо декларацію подають батьки:

- ксерокопія та оригінал договору з навчальним закладом;

- ксерокопії та оригінали квитанцій про сплату за навчання у 2013 році;

- ксерокопія та оригінал свідоцтва про народження дитини;

- ксерокопія та оригінал ідентифікаційного номеру дитини;

- ксерокопія та оригінал ідентифікаційного номеру батьків;

- довідка про нараховану заробітну плату, утриманий податок на доходи фізичних осіб та єдиний соціальний внесок.

У декларації слід зазначити (підтвердити), що другий з батьків не користується правом на податковий кредит на таке навчання.

Для студентів, які працюють і отримують заробітну плату:

- ксерокопія та оригінал договору з навчальним закладом;

- ксерокопії та оригінали квитанцій про сплату за навчання у 2013 році;

- ксерокопія та оригінал ідентифікаційного номеру;

- довідка про нараховану заробітну плату, утриманий податок на доходи фізичних осіб та єдиний соціальний внесок.

Якщо у договорі не зазначено кількість місяців навчання, то довідку з навчального закладу щодо кількості місяців навчання (тривалість семестрів) у звітному податковому періоді (році).

 Яким способом платник податків може подати податкову декларацію?

Податкова декларація подається до органу Міндоходів за вибором платника податку:

-       особисто платником або уповноваженою на це особою;

-       надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

-       засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації    

-       електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

При цьому поштове відправлення слід здійснити не пізніше, ніж за десять днів до закінчення граничного терміну подання декларації, встановленого статтею 49 ПКУ, а при поданні  в електронній формі – не пізніше закінчення останньої години дня, у якому минає такий граничний термін.

Центры обслуживания пательщиков региона в текущем предоставили почти 27 тыс. админуслуг

Об этом сообщает пресс-служба Главного управления  Миндоходов в Луганской области. 

Так, наиболее популярной среди посетителей органов Миндоходов региона является услуга по выдаче карточки плательщика налогов - 15 тыс. или более 55% от общего количества услуг. Около 7% или 2 тыс. заняли услуги по внесению в реестр Книг учета расчетных операций, 6% или 1,5 тыс. - внесение в реестр Книг учета доходов и расходов плательщиков единого налога, почти 5% или 1,3 тыс. - выдача справки об отсутствии задолженности.

Отметим, для удобства плательщиков каждая административная услуга имеет информационную карточку, в которой есть сведения о субъекте, который предоставляет административную услугу, нормативно-правовые акты, которые это регламентируют и условия его получения. В частности, по информационной карточке плательщики могут узнать о перечне документов, необходимых для получения справки, порядок и способ их предоставления, срок выдачи справки, способы получения результата и т.п.

Полный перечень всех административных услуг, которые предоставляются территориальными органами ГУ Миндоходов в Луганской области, можно посмотреть на информационных стендах Центров обслуживания плательщиков и ГНИ, а также на сайте.

Кстати, сейчас в области работает 31 Центр обслуживания плательщиков. В них можно получить комплекс административных, консультативных и информационных услуг. Кроме того, здесь созданы комфортные условия для предоставления отчетности, в т.ч. и через сеть Интернет, и получения бесплатных ключей электронной подписи. 

Ленинская ОГНИ в г. Луганске по материалам ГУ Миндоходов в Луганской области

Местные бюджеты Луганщины получили почти 64 млн.грн. платы за землю

Местные бюджеты Луганщины получили почти 64 млн. грн. платы за землю. Это на 2,5 млн. грн., или 4% больше, чем в январе-феврале прошлого года.

Об этом сообщили в пресс-службе Главного управления Миндоходов в Луганской области.

Как рассказала и.о. начальника Главного управления Миндоходов в Луганской области Алина Королева, более 60% от общего количества граждан-землевладельцев и землепользователей области воспользовались льготами по уплате этого налога.

«Для местных бюджетов арендная плата и земельный налог — очень важные платежи, — подчеркнула Алина Королева, — поэтому легализация земельных отношений — в поле зрения наших специалистов. Совместно с органами местного самоуправления и другими органами исполнительной власти мы систематически проводим сверки использования земли».

Всего в регионе зарегистрировано более 673 тыс. граждан-владельцев земельных участков.

Ленинская ОГНИ в г. Луганске по материалам ГУ Миндоходов в Луганской области

С начала года субъекты хозяйствования Луганщины уплатили 1,3 млрд.грн. единого социального взноса

С начала года субъекты хозяйствования Луганщины уплатили 1,3 млрд. грн. единого социального взноса. Об этом сообщила первый заместитель начальника Главного управления Миндоходов в Луганской области Алина Королева, пишет пресс-служба ведомства.

Она отметила, что в феврале от плательщиков Луганщины поступило почти 545 млн. грн. единого взноса.

Алина Королева подчеркнула, что сегодня сотрудники органов доходов и сборов области прилагают максимум усилий, чтобы обеспечить стабильное и полное поступление единого взноса, поскольку от этого зависит своевременность выплаты пенсий, пособий, других социальных выплат.

«Мы сделали все, чтобы плательщикам взноса было удобно и комфортно, - подчеркнула Алина Королева. - Предложили ряд услуг и сервисов, которые делают уплату ЕСВ быстрой и необременительной. В частности, плательщики могут сами выбрать - отчитываться на бумажных носителях или в электронном формате. Для тех, кто отчитывается на бумажных носителях, в Центрах обслуживания плательщиков открыты отдельные окна. Для плательщиков, которые избрали электронную отчетность, необходимы лишь электронный ключ, который бесплатно предоставляют органы доходов и сборов, и соответствующее программное обеспечение».

Ленинская ОГНИ в г. Луганске по материалам ГУ Миндоходов в Луганской области

Последние комментарии