Платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, з 01.01.2014 року матимуть можливість для проведення електронної перевірки.
Для цього платник повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.
Переваги електронної перевірки:
- дистанційне обслуговування платників податків;
- мінімізація впливу людського фактора;
- підвищення якості проведення перевірки;
- зменшення терміну проведення перевірки;
- впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій;
- зниження адміністративного навантаження на платника.
Електронна перевірка для платників податків передбачена пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями).
Є питання про податки?
Міндоходів України надає консультації з податкового та митного
законодавства за багатоканальним телефонним номером 0 800 501 007
БЕЗКОШТОВНО
зі стаціонарних телефонів
Режим роботи з 8 год.00 хв. до 20 год.00 хв. щоденно, крім суботи та неділі.
Інформаційно-довідкові послуги надаються з питань податкового та валютного законодавства, митного законодавства, законодавства з питань проведення розрахункових та касових операцій, реєстрації та обліку платників податків, патентування, ліцензування (у випадках, коли органом ліцензування є органи державної податкової служби), контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, положень міжнародних договорів України з питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи Міндоходів.
- Войдите на сайт для отправки комментариев
Последние комментарии
7 лет 17 недель назад
7 лет 17 недель назад
7 лет 17 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 20 недель назад