Громадські організації підтримують компромісний законопроект про вищу освіту, підготований робочою групою Згуровського

Новий закон про вищу освіту варто розробляти на основі компромісного законопроекту №1187-2, який підготувала робоча група під керівництвом Михайла Згуровського. Таких висновків дійшли учасники круглого столу “Закон про вищу освіту: що, де, коли?”, який 12 червня в Києві провела Громадська платформа освітньої політики за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”.

“Громадські організації підтримали позицію парламентського Комітету з питань науки й освіти у виборі законопроекту про вищу освіту”, – наголосив директор Центру тестових технологій і моніторингу якості освіти Ігор Лікарчук.

На думку голови правління Центру освітнього моніторингу Павла Полянського, законопроект Михайла Згуровського пропонує справді реформувати вищу освіту, формувати в Україні “економіку знань” і гармонізувати вітчизняну освіту з потребами ринку праці. Окрім того, за словами експерта, документ не має явного політичного забарвлення, а тому має більше шансів на підтримку у Верховній Раді. Серед основних змін, які пропонує законопроект №1187-2, – децентралізація управління освітою, розширення автономії вишів, запровадження зовнішньої оцінки якості освіти тощо.

Голова Комітету Верховної Ради з питань науки й освіти Лілія Гриневич наголосила: “Ми обираємо модель, за якою буде розвиватися вища освіта та країна в наступне десятиріччя. Тому нам треба забути політичні амбіції та прийняти за основу законопроект, який пропонує прогресивну модель розвитку вищої освіти й має шанс бути проголосованим у цьому парламенті”.

Нагадаємо, 22 травня Комітет із питань науки й освіти прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді взяти за основу законопроект №1187-2, доопрацювати його до другого читання й одночасно відхилити альтернативні законопроекти №1187 і №1187-1.

Проект “Громадська платформа освітньої політики”, який підтримує Міжнародний фонд “Відродження”, спрямовано на формування в Україні практики ефективної взаємодії громадськості та влади в обговоренні й ухваленні важливих управлінських рішень у сфері освіти, зокрема під час обговорення та прийняття нормативно-правових актів.

 

Олександр Андрощук, Міжнародний фонд “Відродження”

Последние комментарии