Проект ПОЇЗДка – це сучасний сервіс правової підтримки пасажирів залізниці в дорозі. Під час поїздки потягом трапляються різні ситуації, коли порушуються права пасажирів. У більшості випадків пасажири не мають швидкого доступу до потрібних статтей законодавства, знання яких дозволило б позбутися незручностей. Наш особистий досвід показує, що обізнаність дає можливість вирішувати такі ситуації швидко та успішно.
Роботи з розробки ресурсу ми поділили на три етапи, які пов’язані із трьома сферами обслуговування пасажирів Укрзалізниці. Ці етапи формувалися відповідно до максимально можливої кількості ситуацій, в яких пасажири відчувають незручності. Поділивши «ситуації дискомфорту» на категорії, ми визначили, що їх можна віднести до таких сфер, як 1) обслуговування у вагонах, 2) купівля квитків та 3) сервіси на вокзалах.
Що вже зроблено?
Протягом півроку ми працювали над першим етапом проекту ПОЇЗДка і 14 березня 2013 року за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні сайт проекту - poizdka.org офіційно стартував. На даний момент розділ, який присвячений вирішенню незручностей у вагонах, уже функціонує. Хоча зараз є можливість доступитися до сервісу лише онлайн, проте ми працюємо над тим, щоб ресурс став доступним в якості мобільного додатку.
На що потрібні кошти зараз?
Проаналізувавши перші відгуки та побажання користувачів ресурсу на сторінці проекту в Фейсбуці, ми вирішили перейти до моделювання матриці вирішення недоліків та незручностей, пов'язаних із покупкою, обміном та поверненням квитків. Дуже часто виникають ситуації, коли квитки при пошуку в системі онлайн ще наявні, а у касах вокзалу стверджують, що їх вже немає. Існують і інші проблеми щодо купівлі квитків за допомогою мережі Інтернет.
Також свідченням проблемності став момент, коли у зв'язку із березневими снігопадами почали масово скасовувати потяги, а на київському вокзалі працювало лише дві каси повернення платежів – і люди стояли по 3 години в черзі, аби здати квитки
Завдяки підтримці через Спільнокошт ми плануємо розвинути для вас базу знань з вирішення некомфортних ситуацій. Також ми хочемо розширити ваші можливості з інформування інспекції з контролю обслуговування пасажирів Укрзалізниці, якщо ваші права будуть порушуватися – зокрема і під час усіх ситуацій, пов'язаних із купівлею, обміном та поверненням квитків.
Які роботи ми плануємо виконати на другому етапі і ваша підтримка дасть можливість пришвидшити цей процес:
- Додати до системи матрицю некомфортних та неправомірних ситуацій, пов'язаних із квитками.
- Забезпечити системну актуалізацію законодавства для формування переліку ефективних рішень.
- Створити програмні продукти для смартфонів.
- Інтегрувати ресурс із соціальними мережами для доопрацювання ситуацій через юридичні форми подачі, а також створення модулю для генерації паперових скарг.
Проект створено групою громадських діячів-ентузіастів - Олександром Бондаренком, Олександром Латинцевим, Сергієм Павловим.
- Войдите на сайт для отправки комментариев
Последние комментарии
7 лет 17 недель назад
7 лет 17 недель назад
7 лет 17 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 18 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 19 недель назад
7 лет 20 недель назад