Cпильнокошт

Проект ПОЇЗДка – це сучасний сервіс правової підтримки пасажирів залізниці в дорозі. Під час поїздки потягом трапляються різні ситуації, коли порушуються права пасажирів. У більшості випадків пасажири не мають швидкого доступу до потрібних статтей законодавства, знання яких дозволило б позбутися незручностей. Наш особистий досвід показує, що обізнаність дає можливість вирішувати такі ситуації швидко та успішно.

Роботи з розробки ресурсу ми поділили на три етапи, які пов’язані із трьома сферами обслуговування пасажирів Укрзалізниці. Ці етапи формувалися відповідно до максимально можливої кількості ситуацій, в яких пасажири відчувають незручності. Поділивши «ситуації дискомфорту» на категорії, ми визначили, що їх можна віднести до таких сфер, як 1) обслуговування у вагонах, 2) купівля квитків та 3) сервіси на вокзалах.

 Що вже зроблено?

Протягом півроку ми працювали над першим етапом проекту ПОЇЗДка і 14 березня 2013 року за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні сайт проекту - poizdka.org офіційно стартував. На даний момент розділ, який присвячений вирішенню незручностей у вагонах, уже функціонує. Хоча зараз є можливість доступитися до сервісу лише онлайн, проте ми працюємо над тим, щоб ресурс став доступним в якості мобільного додатку.

На що потрібні кошти зараз?

Проаналізувавши перші відгуки та побажання користувачів ресурсу на сторінці проекту в Фейсбуці, ми вирішили перейти до моделювання матриці вирішення недоліків та незручностей, пов'язаних із покупкою, обміном та поверненням квитків. Дуже часто виникають ситуації, коли квитки при пошуку в системі онлайн ще наявні, а у касах вокзалу стверджують, що їх вже немає. Існують і інші проблеми щодо купівлі квитків за допомогою мережі Інтернет.

Також свідченням проблемності став момент, коли у зв'язку із березневими снігопадами почали масово скасовувати потяги, а на київському вокзалі працювало лише дві каси повернення платежів – і люди стояли по 3 години в черзі, аби здати квитки

Завдяки підтримці через Спільнокошт ми плануємо розвинути для вас базу знань з вирішення некомфортних ситуацій. Також ми хочемо розширити ваші можливості з інформування інспекції з контролю обслуговування пасажирів Укрзалізниці, якщо ваші права будуть порушуватися – зокрема і під час усіх ситуацій, пов'язаних із купівлею, обміном та поверненням квитків.

Які роботи ми плануємо виконати на другому етапі і ваша підтримка дасть можливість пришвидшити цей процес:

  1. Додати до системи матрицю некомфортних та неправомірних ситуацій, пов'язаних із квитками.
  2. Забезпечити системну актуалізацію законодавства для формування переліку ефективних рішень.
  3. Створити програмні продукти для смартфонів.
  4. Інтегрувати ресурс із соціальними мережами для доопрацювання ситуацій через юридичні форми подачі, а також створення модулю для генерації паперових скарг.

Проект створено групою громадських діячів-ентузіастів - Олександром Бондаренком, Олександром Латинцевим, Сергієм Павловим.

Последние комментарии