Стан розгляду і вирішення звернень та особистого прийому громадян в прокуратурі

Стан розгляду і вирішення звернень та особистого прийому громадян в

Сєвєродонецькій місцевій прокуратурі за 1 півріччя 2017 року .

Відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян»   громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Згідно Закону України «Про звернення громадян»  звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.

Протягом 1 півріччя 2017 року до Сєвєродонецької місцевої прокуратури надійшло 430 звернень громадян,  що  майже на 39 % більше ніж за аналогічний період 2016 року.

При тому, що тільки 230 звернень або 53 %  - вирішено по суті,  199 звернень - спрямовано  до інших відомств, тобто питання, які підняті в зверненнях, не належать до компетенції органів прокуратури.

Переважна більшість вирішених прокуратурою звернень - 109 або 47 % - з питань досудового розслідування.  З питань представництва інтересів громадян та держави в суді  до прокуратури надійшло  тільки 2  звернення.

Вмісцевій прокуратурі постійно здійснюється особистий прийом громадян.   

 Протягом 1 півріччя 2017 року на особистому прийомі в місцевій прокуратурі прийнято 143 особи, що  на 62 % більше ніж за 6 місяців 2016 року.   

Для спрощення процедури звернення громадян в Сєвєродонецькій місцевій прокуратурі створено електронну скриньку для отримання електронних звернень  -  zvernennia.prok.sever@gmail.com.

Також в місцевій прокуратурі діє телефон «гарячої лінії» - 4-04-77.

 

І. Новохацька, прокурор Сєвєродонецької місцевої прокуратури                            

Последние комментарии